Sestanek učiteljic v SŠ. Določanje terminov za projektne naloge, izbor tem nalog, elementi projektne naloge, kriteriji ocenjevanja nastopa dijaka ... [Gos] snemanje Jure Tompa transkripcija MatejaS 1.1 CLARIN.SI http://hdl.handle.net/11356/1438 www.clarin.si www.korpus-gos.net/

Avtorske pravice za to izdajo ureja licenca Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0.

Dovoljeno vam je: reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti predelati delo Pod naslednjimi pogoji: Priznanje avtorstva — Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence. V znanstvenih publikacijah to pomeni citiranje ustreznega dela ali del, dostopnih na domači strani projekta, http://www.slovenscina.eu/. Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene. Deljenje pod enakimi pogoji — Če spremenite, preoblikujete ali uporabite to delo v svojem delu, lahko distribuirate predelavo dela le pod licenco, ki je enaka tej.

This work is licenced under the Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.

You are free: to Share — to copy, distribute and transmit the work to Remix — to adapt the work Under the following conditions: Attribution — You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. In scientific publications this means citing the relevant publication or publications, referred to on the home page of the project: http://www.slovenscina.eu/. Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

2021-09-23
Sestanek učiteljic v SŠ. Določanje terminov za projektne naloge, izbor tem nalog, elementi projektne naloge, kriteriji ocenjevanja nastopa dijaka ... 2010-05-20 terenski posnetek 2010-05-20
neformalni delovni sestanek MS Radenci 2010-04-08
[ime] eee misim ka bi blo prav ka pripravive gradivo za dijake tretjega letnika za projektno delo ja se strinjan kdaj pa ? če ja danes smo osmega te pa zaj naredive to ? ja mave čas eee s tem da kdaj pa bi določile ? termine ka določive ja eee ze če danes je osmega kaj kaj predlagaš ? t ja ti dijaki majo v ponedeljek pouk dvanajstega čakaj ka vidim vzamem koledar se pravi ti majo dvanajstega pouk ja pa naslednji teden je potem devetnajsti april ja meniš da bi do takrat pripravili ? ja ja no glede tega da so tretji ja pa tretji letniki menim da je prav da to majo dovolj časa to je utrjevanje že nadgradnja ja majo teden dni dovolj časa ja dobro potem pa predstavitev javni nastop pa bi bil kdaj ? ja zaj č či v se pravi devetnajstega naslednji teden ja potem pa tretji so pa počitnice ja bi pa blo prov da pripravijo tudi PoverPoint predstavitef pa predstavijo pa tako ja kaj pa teme ? teme teme sen jaz že malo nekaj od njih razmišljala eee bi jim dali bolj take široke ja se strinjan da majo pa se sami najdejo v njih mhm naredijo na podlagi naslova miselni vzorec viš to se mi pa zdi prov miselni vzorec pod na osnovi tega pa ne ja se bo naloga na primer eee nadaljevala tako pečat Jožeta Plečnika v Evropi svet golfa ja super prvinsko potovanje kulinarična odprava v mestu sira in čokolad tu bi lako m mogoče bo videl Švico tu ne ja na ulicah starih mest v Mehiki romanje do svetišč v Indiji s Pomurja se ti ne zdi da bi tudi ena tema bila z našega konca ja ja kaj predlagaš ti ? ja kaj jaz ven Panonsko morje v zvezi s tem ja ja lahko bi blo ja Panonsko morje bi ? prne malo mi majnka nekaj pa eee se ti ne zdi ? samo Panonsko morje ? konkretno bi mogle določiti destinacijo mmm kaj pa eee hotel ? v Radencih je registrirani na novo dijaški dom ja super kot hostel ne ja ja hostel na Panonskem morju ne eee ciljna skupina ciljna skupina pa mlodi ne ja mladi to smo tudi mi ne definitivno mladi morjo biti ja še maš ? eee ka pa glede tega da se bližajo de no bližajo eee tudi počitnice prvomajske potem pa poletne ja mogoče ne bi šle tudi na Jadran mhm malo hotele plavajoče na Jadranu ja to je zaj in to je zdaj in super lahko dobro dobro menim da je kaj pa eee trajtnostni turizem ne eee se zadnje cajte dosti govori o njem je v trendi eem ponudba trajnostnega turizma f Pomurju tudi tudi bi seveda dobro jaz mislim ka mavi dovolj tem po trije dijaki bodo obravnavali eno temo ne dovolj tem je dovolj zdaj bi pa fseeno morale vsak s svojega vidika dva ne dva ne ven ka pa če bi naredile letos spremembo pa naj bodo trije pa ja ja timsko delo je zelo pomembno ja posebno na našem področju pa ka pa pa vsak eee obdela pač naslov s svojega vidika s tem da ti nekaj svetujem miselni vzorec bi vsak sam v prvi vrsti moral narediti ne da n povej ja ja ja vsak sam potem se pa združi v skupaj aha super ne ? super eem ampak d nalogo oblikuje more biti tak zasnovana da jo oblikuje vsak sam na primer če dijak ne pokaže interesa da ni odvisna njegova ocena od kolegov se pravi super pridemo še do ene ocene tako ja ocenima tudi bi ocenjevale tudi seveda PoverPojnt predstavitef ja ja na vsak način javni nastop ne ker tu pri turizmu je pomembno da je čim več komunikacije javnega nastopanja ja ja pa zaj menim v tretjem letniku bi dejansko bi zdaj že vse te cilje ki smo jih dosegli v prvem in drugem bi dejansko morali jih že nekako združiti v eno celoto lahko tudi obdelajo zraven pa predstavijo ostale module ki jih obravnavajo ne da bi se integrirali še drugi ja eee to se mi zdi prov menim pa da bi mogoče še fklučile koga iz ja lahko bi se tudi tudi ne vem tuji jezik na primer al pa ekonomisti malo s tistega svojga vidika naloge programiranja mhm informatika tako lahko ja profesora informatike dijaki ne obvladajo mhm pa si lahko za tako pripravo PoverPojnta lako se tudi kaj posnamejo kakši element ne priprave PoverPojnta pa imajo potem takšno predstavitev eem dobro kdaj greve nege kaj bova začele najprej elementi naloge ? ja definitivno ja elementi naloge kaj boš ti pisala ? ja ja ja izvoli si hitrejša svetujem da zopet skupaj kot vedno eee pa dijakom potem te elemente naloge razdelive da bodo po njih oblikovali ne ja veš da si dijaki zmišlujejo izmenjujejo eee ja pa zmišlujejo na veliko tako ja ja eee pa tudi pisno jim bomo dali navodila proti podpisu ja proti podpisu dobro se pravi lahko napiševe naslov eee Vsebine za oblikovanje projektnega dela ja boš pisala ja ja eem pa pod prvo točko uvod dijak napiše mhm potem eee miselni vzorec ja ja zasnova projekta tako kolko pet šest stavkov več ne ja ja čist na kratko v ne oblikuje ja eee namen in cilji projektnega dela tu bi misim da bi zdaj že morali tudi oni neke hipoteze si zastaviti mhm s tem da da m jim midve moreve potem pojasniti kaj je hipoteza ne malo bolj podrobno ker zdaj bodo delali pavšalni proizvod ja in smiselno je tudi da postavijo hipotezo ne samo da bi tudi naredili fprašalnik najmajn z desetimi vprašanji mhm naj naredijo anketo z med svojimi dijaki ja sej ciljna skupina so mlade al pa kolege ne dobro lahko ja mislim dijaki sošolci ja ja dobro eee potem že prideve lahko na tisti eee glavni ali empirični del ne naloge empirični ja eee ki pa bi kaj zajemal eee izvedbo projektnega dela ? jz bi vseeno na [ime] če dovoliš naj predstavijo destinacije prosim ja ja aha naravne kulturne privlačnosti ker či gledaš eee teme so zanimive ja je pa prov da se najprej na sploh predstavijo destinacije države eee ja eee z geografsko tudi malo z zemljevidom pa tak ne eem tako tako tako dobro boš pisala potem eee turistična ponudba ne eee eee potemu si rekla ti eee anketa ne pride tute zraven tukaj eee menim da bi anketo morali prvo v prvi vrsti morajo mis na osnovi miselnega vzorca ja poiskati gradivo in na osnovi tega bodo tudi črpali vprašanja in eee fprašalnik se razdeli med sošolce eee dijake naše šole mhm eee da pridejo do odgovorof in šele na osnovi tega naj pripravijo pavšalni proizvod ja ja pa eee to je moje menje mnenje zaj ne vem ja potem morajo oblikovati tudi eee turistični produkt se ja produkt samo ne preširok ne ker so tretji letniki dale sva jim tam časa da ne bodo meli preveč dela eee ne vem za tri dni koliko dni bi ta pavšal ? za tri dni en pavšalni proizvod z vsemi fsebinami eee z namestitvijo jz bi vseeno daj prosim narekuj zapišemo vse elemente da se držijo tega vzorca ja lažje se ocenjuje tudi potem ne kaj bova rekle eee en tridnevni ali petdnevni tridnevni dovolj je tridnevni je dovolj ja tako tridnevni dobro en tridnevni pavšalni turistični proizvod z namestitvijo za ciljno skupino bova definirale dajma srednješolce eee na splošno kr mlade k mlade eee ja ker tudi lahko so to kaki popotniki mhm če govorive za ga z namestitev v dijaškem domu ali v hostelu so lahko tudi popotniki ne kdo se pač mladi počuti recepcijsko eem pa naj pripravijo dokumentacijo ki smo jo do zdaj obravnavali pri ja ja ja ja recepcijsko dokumentacija eee jz mislim da je to zadosti dela ima dijak ja to sva rekle glej tu bi še zej naravne pa kulturne znamenitosti pa samega kraja mhm ja nej veš ka sem misla prvo na sploh če grejo na primer v eee Avstrijo da najprej predstavijo na splošno Avstrijo turistično ja eee če bodo pa na Dunaju prespali pa naj predstavijo Dunaj naravne kulturne znamenitosti eee glavnega mesta aha ja ja ti misliš eee državo kot državo ka predstavi pa potem tudi destinacijo kje bo vodil svoje turiste ali kaj ? tako točno tak dobro [ime] daj vzami si eno čokolado ja hvala ki imaš roda kak ti skrbiš za mene bova lažje delale v redu dobro greve naprej ja s eee s zej pa eee to svi obdelale ja ampak še m se ti ne zdi da bi še kakšno dokumentacijo ne to majo divolj dela samo recepci to je dovolj čaka mogoč mmm ja recepcijsko poslovanje ka pa če bi zloženko naredili brošuro ? brošuro ? zloženko ? ne zloženka se hitreje nardi potem pa zloženko ja s vsebinami kaj misliš ? se pravi na kratko o državi čisto osnovne značilnosti potem pa zopet konkretno destinacijo ja lahko pa naredijo naravne kulturne znamenitosti tudi nastanitev mhm kulinarika al pa ja ja turistični tradicionalni dogodki ja eee kaj pa eem ka jin dave na izbiro eee ka se dijak sam odloči ali izdela letak eee ta flajerček ali izdela zloženko samo če bova ocenjevale aja zaradi či majo vsi enako ja ja je lažje ocenjevati se pravi či enako sej lahko je tudi letak v končni fazi ja samo vsi naj majo enako se lažje bo name ja se potem bi moral meti tri letake ne ker na primer z enim letakom je lažje de mislim eee lažje ga nardiš kot pa eno zloženko za ja ali pa na primer tudi brošuro ne ja sej lahko midve potem določive na primer eee da napiševe da narede eem en eee eno bro eee zloženko ali pa tri letake ja dobro ? tudi lahko dobro zapišem ne da se potem pa je te ocena to je na primer enaka izhodišče mhm ja zapiši oj prosti dobro ? ja lahko greva naprej ja dobro jz bi ze s tem to je dovolj n eee zapisanega ne mhm zaj pa ocenjevalni eee list lej veš ka mene še vseeno veš kak so naši dijaki eee či ne rečeš koliko listov jih bo nekdo naredil trideset ne jz bi zej omejila na majn ne to je konec koncov ena naloga nja eee v sklopu kaj bova rekle tam do petnajst strani ? majn ne do do s sem mislila do petnajst jz bi vseeno še majn majn bi te pa dej edino če eee slikovno gradivo fajn bi blo tudi slikovno gradivo potem ja ja ja no sej zato pa uvod ka ma kazalo ma ne eee miselni vzorec ka je n eee notre eem dobro bi blo eee še tudi ostale stvari i da poveve ali zapiševe velikost pisave mhm velikost slik kajti f končni fazi bo eden dal čez eee a štiri čez polovico eno sliko pa bo en dva tri petnajst strani mhm ne to mamo mi že eee tak mavo navodila kak se naloga oblikuje eee pa če dejaki želijo jim lahko to pošleve po elektronski pošte ja ne ? dobro bi še tu blo da pod opombo zapiševe da je to raziskovalna naloga naj se poslužujejo knjig kajti veš da v delajo kaj ? ja ja uporabljajo samo računalnik pa kopi pejst to je najlažje ne ja tako ja seveda dobro ja v redu o še ena čokoladica dobro zej pa greve na eee ocenjevalni list za eee nastop dijaka bi to že kaj PoverPojnt ja kaj bove ocenjevale ja ja PoverPojnt pa javni nastop ne mhm boš pisala ti mhm tak kak do zdaj lahko eee iz enega obstoječega že mogoče malo spremenive ja aha kaj mamo glej tam sma ocenjevale tu je eden telesna drža dijaka ja ali je ustrezna ali ni ustrezna ja to se mora ocenjevati definitivno ja potem urejenost seveda ne dijak ali je urejen eee ali je usklajena obleka z njegovo predstavitvijo to še to na primer je lahko ma več točk ne če je vem predstavlja Indijo f kakem stilu al pa či eem ne vem eee kaj kaj sva še tam mele eee pa je pri v glavnem da se uskladi eee s svojo obleko z predstavitvijo hostel misliš tu ni [ime] hostel ne Radenci ja v končni fazi tudi eee [ime] na Panonskem morju tudi eee etnologi e joj viš viš ja ja aha aha aha v Panonskem morju ja se v končni fazi tudi lahko se ja eem ne dobro tu dave točke ne če je urejenost mhm potem mimika gestika če je popolna eee primerna ja eee ali je neprimerna ne ja lahko je pa tudi neustrezna ti veš da d dijaki ko določene predstavljajo se običajno obrnejo k nama ja ali pa gledajo eem eee nej pa k svojim eee sošolcem ja slajde ne eee na tablo ne očesni kontakt mhm to je raj ne ja ja meni da bi tu morale fseeno dati tudi malo več točk je pomemben ali je kontakt s slušatelje ali pa ma gu bolj kontakt sam s sabo ne ko bove eee točkovno še dodale se pravi točke zraven za to kajti so le bodoči turistični delafci delajo z ljudmi mhm in eee absolutno ja sej t potem mave potem mave govor se tam mislim da fseposod bi morale malo spremeniti l so le višji letnik in eee bi morale eee dvigniti kriterij glede tega mhm oni se zaj že morajo zavedati na kakšen način pristopijo kakšen nastop imajo aha ze pa glede govora ne ja eem zej se moreve zmeniti ali dovolive da ma kakšne eem kaj se reče te no i sej če bodo pripravile eee PaverPojnt bodo dali samo besedo potem bodo pa o tem govorili eee lahko gledaje tudi na ekran ja ja se pravi ka dijak govori prosto ne ali ima lahko kakšne oporne točke pri sebi napisane besedilo mislim da da ne ne ne ja mislim ka ka ni potrebno ker ma eee PoverPojnt pa si lahko s tistim pomaga ne pa dovolj časa da se pripravijo eee mhm dejansko so zraven še prvomajske počitnice ja in majo čas d dejansko majo čas da se pripravijo o potrebno jih je opozoriti naj doma tudi trenirajo ja da bodo govorili glasno dovolj ja tekoče da si eee pomagajo ampak ne o nnn ne tak opazno z ne vem opornimi točkami mhm z napisanim besedilom eee pa da govorijo prepričljivo ja dobro da bodo bodoče popotnike prepričali da bodo šli z njimi na potovanje ja sej to jim tudi moravi povedati ko bova jem predstavile nalogo da se morejo postaviti v vlogo ne vem turističnega vodnika ali nekoga z turistične agencije da predstavijo na tak način da želijo prepričati mhm eem skupino ne da se mi odločimo aha s tabo bomo šli ne ja ja sej v tem razredu je kr nekej takšnih dijakov ki bodo prepričljivi bomo pa tudi veš [ime] ja sej vem se vem vem vem [ime] je pa pač takšna kot je ne eee ja se bomo potrudili slikovni prikaz ne za predstavitev čiste jasne slike čiste slike čiste slike podnapis spodaj ja eee fajn pa bi blo tudi da napiševe ka da lahko eee podkrepijo predstavitev z tipičnim materialom kulinariko morda kakšno spominkom ja glasba ja glasba mhm spominkom ja g glasba ja glasba je čist ne če je ozadje malo glasba je čist drugi nastop kot pa če brez na koncu ja ja eee če bi slučajno prnesli ti eee se pravi dodatno gradivo karkoli bi jih pa morale opozoriti da to bodo pokazali na koncu predstavitve mhm ker drugače motijo ne ja pozornost ja ker posnornost usmerjena drugače moteni pouk in eee dijaki pos eee dijaki vse drugo gleajo samo tisto kar bi mor ja drugam usmerjo ja ja eem ker svi rekle timsko delo ne i kaj to bodo delali po trije po trije dijaki skupaj ne ja ja eem potem tudi trije pridejo naenkrat predstavljat ne fsak s svojega vidika viš mam eno idejo jav daj povej super ker imajo isto se pravi državo bi blo smiselno da vsak nekaj predstavi potem pa vsak predstavi svoj pavšalni proizvod da si delo med sabo razdelijo ja to je v redi ja to bi blo fajn ja aha ti misliš na primer uvod eden pre eee prej si rekla Avstrijo ne eee ja eden predstavi Avstrijo drugi eee predstavi eee kulturne ne eee na splošno naravne znamenitosti ja ta tretji destinacijo pa more eee v Avstriji eee vsak svojo predstaviti ne kje bo popeljal turiste ne ja točno tak točno to ja dobro ja lahko tudi tak ja eee kaj pa kakšna animacija na koncu njihove predstavitve to še ni ne to bi blo preveč mislim da ne pustimo to za četrti letnik ja ni potrebno ja eee eem ja lahko tudi dava ja ja ne ne maš prav ker tudi [ime] v četrtem letniku imamo dejansko tudi animacijo ne zej pa da bi prehitevali pa se mi ne zdi smiselno preveč zdaj eee strokovnost ne eem lahko ma nekdo eee v redu slajde pa dobro predstavitev pa jasno predstavitev zaj pa je eee jz mislim ka d je prav ka dave tam nekšne točke ali je predstavitev skladna z našim predmetom da ni preveč turistično naravnana na primer mislim ne turistično geografsko ja geografsko al pa mogoče ka tam mmm preveč dajo poudarek na naravne znamenitosti ne geografsko geografsko to delajo ja ja velikokrat mhm eee pa se spuščajo ne vem vse v prsti pa zemljo pa ne vem kaj ja ja ja eee razumljivo to bi blo mogoče prov ka tudi tam zapiševe ne mhm da je predstavitev podana strokovno izvirno dosledno mhm dobro ? dobro ne vem še kaj ? ne mislim de aha kaj je potrebno spodaj da bodo j mi jim napisale eee v primeru da dijak eee ne pristopi k javnemu nastopu na nastopu ja dobi novo temo določen dan se strinjam se strinjaš ? to napiševi na koncu definitivno drugače drugače sej veš eee dandanes eee so veliko odsotni ja se izmikajo bodo pa premislili ali bodo opravljali za prvo ali drugo ja dobro v redu ja nič še eno čokoladico preden se posloviva ja ja v redu hvala ja vi bi pravli čokuloda ne še eniga vzorca hvala lepa