Ura književnosti v šestem razredu, učenci berejo pesem, se o njej pogovarjajo in rešujejo delovni list. [Gos] snemanje Katja Krapež transkripcija Tomaž Potočnik 1.1 CLARIN.SI http://hdl.handle.net/11356/1438 www.clarin.si www.korpus-gos.net/

Avtorske pravice za to izdajo ureja licenca Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0.

Dovoljeno vam je: reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti predelati delo Pod naslednjimi pogoji: Priznanje avtorstva — Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence. V znanstvenih publikacijah to pomeni citiranje ustreznega dela ali del, dostopnih na domači strani projekta, http://www.slovenscina.eu/. Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene. Deljenje pod enakimi pogoji — Če spremenite, preoblikujete ali uporabite to delo v svojem delu, lahko distribuirate predelavo dela le pod licenco, ki je enaka tej.

This work is licenced under the Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.

You are free: to Share — to copy, distribute and transmit the work to Remix — to adapt the work Under the following conditions: Attribution — You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. In scientific publications this means citing the relevant publication or publications, referred to on the home page of the project: http://www.slovenscina.eu/. Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

2021-09-23
Ura književnosti v šestem razredu, učenci berejo pesem, se o njej pogovarjajo in rešujejo delovni list. 2009-11-18 terenski posnetek 2009-11-18
2. triletje, družboslovje MB Maribor 2009-11-18
prej ste se opravičili eee [ime] kje sedi da še ni prebral eee Ronje jaz tud ne eee do petka boš lahko prebral do petka vsaj ? ne ne bom mogu učiteljica eee pa mam jaz tudi svoje obveznosti danes recimo niam niti časa ker grem po špegle i grem g brata na treing pelat pa vsega tega v redu potem pa jutri prinesete s seboj delovne zvezke bomo s premim govorom nadaljevali jutri pa v petek pa naj potem učiteljica z vami reci jaz sem dans pozabu zvezke doma ker sen mislu da pišemo to o Ronji eee nič hudega imam jaz učni list prosim sedaj reci [ime] vaje delali eee poslušaj samo ena ura je predvidena za Ronjo zakaj se nena pogovarjamo o Ronji ker bomo pozabli samo ena in to tista ko se piše v redu eem na koncu se dogovorimo sedaj pa gremo s snovjo začnemo lahko z uro prosim gremo danes Ronjo pisat tk kot smo rekli eee ja ker to pozabli niste mož beseda glej pos snema se rekla sem danes sem rekla da je ta ura ko se snema in če nismo tudi ne predelali po vrsti tako kot si sledi snov bote šli na tekmo učitlca ? een eee o katerih junakih smo govorili že ? najprej O Oton Župančič je bil avtor kdo se spominja naslova ? ja Junak [ime] Junak eee Junak ja Junaka tudi imamo je tega napisal Oton Župančič ? [ime] je napisal Tone Pavček ampak najprej pa Oton Župančič kako je bil naslov pesmi ? Kralj Matjaž Kralj Matjaž kdo bi mi znal povedati učitlca sam to ni bla pesem je bla ja je bla Kralj Matjaž ni pesem je bla pesem no pravi da ni bila pesem v berilu lahko poiščeš boš videl po dve kitici eee je pa rima se torej je pesem ne eee kaj kaj bi kaj bi znala povedati no boma jo počakala pa da je tiho kakšen jun eee junak je prišel k kralju Matjažu v votlino ? junak pač taki bojazljiv zakaj meniš da je bil bojazljiv ? zato jer je bio tako eee no ker je bil tako zelo eee mmm pač je šel takoj nazaj ustrašil se je ne kaj bi pa ti reku a je bil bojazljiv ? ja samo bolj bi reku za ker je vidu vso to vojsko kakšen kaj pa na začetku ? no reci na začetku pa je bil hraber poslušaj gučat mormo lahko še enkrat opozorim glej snema se in ona je odgovorila in se bo slišalo tvoje mrmranje lahko si prosim tiho ! ali pa dvigneš roko pa odgovoriš [ime] o pesmi tožimo samo Kralj Matjaž no sej torej junak najprej je bil pogumen potem se je pa ustrašil ko je videl kakšna vojska je to potem pa se je ustrašo pa je pa je pa je pobegno drugi junak naslov je bil celo Junak kaj bi znali o tem junaku povedati prosim bom jaz bom jaz tak pa si je dal eee ono sončnico ja eee kdo se spominja katera jama eee je bila ? Ajdovska Ajdovska Helov Kiti ja zakaj je bil ravno v Ajdovski jami ? ne vsi na naenkrat no no daj povej ja tam je odraščal f svoje otroštvo tam je odraščal v okolici v okolici v otroštvo ja itak kakšna kakšne eee kateri strahovi pa so bili v tej jami ? prosim [ime] eem mmm tele netopirji duhovi netopirji pa lastovke lastovke so bile noter so lastovke strašle ? duhovi duhovi so bli pa netopirji pa kače [ime] ! bile so kače duhovi netopirji pa miši pa miši miši miši eee kaj je bilo v tej pesmi pravljičnega pri Junaku ? miške po ena govorimo in sicer eee [ime] prosim učitlca lahko ? [ime] ja da da je šel v jamo neko ful velko ja eee pravljično je to da je šel v jamo ali kaj drugega ? ne ne eee prosim ko je prišu v to jamo ful pošasti pol pa jih je on s toto vse poklal in pregnal in gol seveda no pravljične so pošasti zmaga je naša učitlca [ime] me ruka zdaj pa se mi je cela miza spajkala če bi pa jaz to njej nareo bi pa šel k ravna ne eee glej eee malo si potegni mizo nazaj [ime] pa v mikrofon se dere noter [ime] eee eno število pravljično smo imeli pri Junaku eee devet devet je bilo noter ? število tristo tristo pravljična je trojka takole za tristo dvajst pa sedemka tristo dvajst voltav danes pa bomo prebrali pesem še o tretjem junaku jutri mogoče ovi bradavičar ko je pregnal tega vraga prosim da odprete na strani deset eee poslušajte glej zdaj bo pa prvi roditeljski sestanek poslušajte bom jaz prosila gospo da nam da ta posnetek in bom vašim staršem ki nikakor ne morejo verjeti da si vi ne vem kaj vse predvajala to in naj si potem vsak svojo sodbo ustvari učiteljica jaz sem čisto tiho na strani deset imamo pa pesem š o še enem junaku je ni kača belouška najprej preberem jaz tako kot zmeraj potem pa ostali Jurij prosim če poslušaš o Juriju na strani deset učiteljica eem jaz se opravičujem jaz sem pozabu berilo in če lahko k [ime] gledam [ime] tam glej seveda Jurij in kača belouška poslušajte prosim Jurij in kača belouška čakam da bo tiho da lahko začnem jaz sem onim onima dvema posodu kak se imenuje pravljica ? na strani deset imaš Jurij in kača belouška ne on ma eee Jurij in kača belauška poslušate prosim ja Radivoj Rehar Jurij in kača belouška kaj beli se na zeleni gori ? to so Jurija našega šotori zbral je vojsko vojsko potepuško šel nad kačo kačo belouško silna kača strah dežele naše Jurij s pušo zdaj nad tebe jaše hitro se mi grehov izpokori naglo svojo oporoko stori del je Jurij kači belouški in pomignil vojski potepuški navalila vojska je krvava padla kači je zobata glava odkorakal z njo v zeleno polje Jurij s pušo židane je volje pa se ustavil pred globoko mlako in zapel je žabam pesem tako drage žabe žabice in rege rešene vse hude ste nadlege mrtva zdaj je kača belouška ubila jo je vojska potepuška te je pa kača bela hitro pridite iz temne mlake tri velike storite korake da ogledate si njeno glavo njeno glavo mrtvo in krvavo prihitele žabe so iz mlake tri storile skoke in korake gledale so mrtve kače glavo Juriju zaregljale v čast in slavo hvala ti mogočni Jurij s pušo da ubil si kačo belouško rega rega kvak in kvak ti največji si junak sm kaj je to puša ? eee mogoče nekaj eem meč al nekej takega izpuščeno je k mišljena je puška pogovorili se bomo o posameznih besedah pri drugem branju zaka pa je se reče puška ? [ime] ! berilo imaš še zmeraj zaprto jaz da je to jaz sem mis da je to meč puša potem pa poišči če imaš kje drugje al pa fajfa cigara eee prosim [ime] ti pa imaš na deseti strani in prosim če prebereš prvi eee prvo kitico ostali poslušate midva sploh nimama mala prosim [ime] Jurij in kača belouška če ne bi zdaj celo uro mel zabave bi mogoče vedo jaz sem kača bebebelouška prosim beri [ime] Jurij kaj beli se na zeleni gori to so Jurija naše našega poto šotori zbral je vojsko vojsko potepuško šel nad kačo kačo belouško ja eee povej mi eee je to je to eee prava kača v kateri eee nad katero je šel Jurij ? no eee [ime] je povedal da to ni prava kača ampak je cev kakšne vrste cev pa je to za centralno kurjavo ? ne za zalivanje za zalivanje ja takšna ki jo imajo tisti ki imajo vrtove na vrtu za zalivanje ne eem o čem kaj smo izvedeli v prvi kitici ? da je ža eee da d da je Jurček al kaj je da živi Jurij pa neka kača belouška prosim po ena govorimo lahko ti prosim poveš kaj smo zvedeli v prvi kitici ? eee d na zeleni gori da je pa da je Jurij naši da je v nekem šotoru pa eee pa svojo vojsko je zbral pa neki potepuško pa je šel nad kačo belouško ja mhm ja da tisto kar je na gori kaj je tisto ? eee ja am na zeleni gori je nekaj belega kaj je to ? smet ne ni smet prosim roke dvigujte belouška [ime] belouška je tisto belo šotori no lahko prebereš še enkrat prvi dve vrstici ? kaj godi se na zeleni gori to so Jurija našega šotori ja kaj je hotel pesnik reči ? da so beli šotori da so bili beli šotori da je imel zakaj pa so glih beli bli ? da je imel tako številno vojsko da so si da so si postavili šotore in da ima zelo dosti vojakov številno vojsko kaj pa v drugi kitici prosim eee ti maš [ime] kdo bi drugo kitico prebral ? jaz lahko jaz eee ti si že prvo jaz ne jaz sen prvo učitlca ja on je prvo eee [ime] in pa [ime] oni dve sta ful poredni [ime] boš ti prebrala drugo kitico prosim ja silna kača strah dežele silna kača strah dežele naše Jurij s pušo zdaj nad tebe jaše hitro se mi grehov izpokori naglo svojo oporoko stori del je Jurij kači belouški in pomignil vojski potepuški izpokoriti se kaj je svetoval Jurij kači ? ja da se naj eee da naj v oporoko napiše naj se upokoji ja eee kdaj pa rečemo to ? ko greš k k duhovniku tam mašo noter v cerkev s da potem grehe ja da se naj grehe v eee zakaj je pa zakaj je pa Jurij rekel to kači ? po ena roko dvigneš [ime] zakaj je rekel Jurij to kačo kači ? da naj naredi svojo oporoko ja da naj napiše tisto no zato ker bo umrla ja glej ko bo ko bo moj foter vmrl bo ziher meni dal pol milijona pa mojemu braderu zato naj naredi oporoko ker bo umrla zato in pomignil je svoji potepuški vojski potem naprej kaj se je zgodilo [ime] boš prebral prosim eee navalila vojska je krvava padla k kači je zobata glava odkorakal z njo v zeleno polje Jurij s pušo židane je volje pa se ustavil pred globoko mlako in zapel je mmm žabam pesem tako drage žabe žabice in rege rešene vse hude ste nadlege mrtva zdaj je kača belouška ubila jo je vojska potepuška ja kaj se je v tej zgodilo ? ja da je Jurij pač da eden pove ja da je Jurij da da žabam pove da je kača umrla ja žabam je povedal da je eee da je kača umrla zakaj je pa za žabe to pomemben podatek [ime] ? ja ker kača jih je jedla ja ker jih je belouška žrla ja pa jih je blo ful strah ja žabe so lahko bi jih ubila lahko bi jih ubila potem pa si tiho lahko bi jih ubila jaz se bojim da bo to neuporaben material neuporaben zakaj zato ker se vsi počez deremo derete tak je pri pouku kaj moremo jaz se ne derem nisi razumel zakaj se potrebuje to ja da se kasete različne misliš da se bodo lahko razbrale glede na to da jih deset naenkrat počez govori ? težko težko bo pa šlo nadaljujemo sedaj še z zadnjo kitico eem [ime] imaš ti berilo ? eee potem pa bere zdaj [ime] prosim zadnjo [ime] bere zadnjo kitico [ime] maš robček [ime] prosim če prebereš zadnjo kitico prosim [ime] hitro pridite iz temne mlake tri velike storite korake da ogledate si njeno glavo njeno glavo mrtvo in krvavo prihitele žabe so iz mlake tri storile skoke in ko skoke in korake ja gledale so mrtve kače glavo Juriju za Juriju zaregljale v čast in slavo hvala ti mogočni Jurij s pušo s pušo da ubil si kačo belouško rega rega kvak in kvak ti največji si junak ja kako so pa ra eee žabe reagirale na to da ja vesele so ble valjda bile so vesele zahvalile so se mu in kaj so rekli kaj je za njih sedaj ? ja hvala Jurij da si nas kače rešo [ime] tiho ti največji si junak ja eee da presekaš eee cel oziroma da eee zgornji del odsekaš moraš biti junak ? ne ja kako potem takšna pesem deluje na nas kot je ta ? ja junaška ja da more bit pogumen reci eee učitlca vi ste prej rekli da eee da na koncu lahko zbrišemo tiste tekste kaj smo mi dovolili eee boste mojega podpisali velja ? najprej bom pa še tvojemu očetu predvajala v redu ? velja potem pa lahko še zbrišemo eee to da je odsekal glavo in da je največji junak to bi naj kakšen učinek imelo ? more bit eee pogumen reci ja da bo pač rešo nekaj če pa je žlauf odrezal če je žla no on pravi žlauf odrezal cev je prerezal zato moreš bit pogumen ? ne malo moreš bit ne če hočeš res če se ne bojiš kazni potem si lahko b eee eee po pogumen ja drugače pa to kaj je hotel eee kaj je hotel ta naš pesnik s to pesmijo ? on je šlauf ubil da je fant poreden da je poreden ampak hotel je napisati zabavno smešno in da je pesem o junaštvih je lahko tudi smešna to je hotel zdaj pa kakšen junak je Jurij in kako ga pesnik predstavlja ? kdo bi na to vprašanje znal odgovoriti pa napišemo potem na učni list Jurij prosim [ime] Jurij je Jurij je pogumen ja ima svoj meč pa pač p pre pre preseka njej glavo da kača je mrtva in pol ja kako ga pesnik predstavi na začetku ? generala vojske [ime] pravi da je pogumen kot kot pogumnega generala vojske kot pogumnega generala velike vojske ki ima šotore učiteljica to je neka čudna ilustracija kot pogumnega re no reci kot pogumnega eee voditelja vojske v redo eee pri Jurij se bojuje in imamo črto prazno s kom ali s čim se bojuje ? s kačo belouško s kačo belouško se bojuje ja s cevjo bojuje se v resnici s cevjo [ime] pa pravi [ime] pa pravi da s kačo belouško to je res da se v resnici bojuje s cevjo sam vseen tu piše kačo belouško k f pravljici je v pravljici pa pesmici je lahko marsikaj r čudežna [ime] kako nagovarja kačo belouško oziroma to cev naj bi izpisali iz berila znaš poiskati ta del v berilu ? eee ja kako nagovarja kačo ? kul kaj ji je reko ? eee hvala eee ti si našla silna kača strah no strah dežele naše silna kača strah dežele naše tako jo nagovarja pišete na učni list prosim če ga nimam kak naj pišem ? ja potem pa reci kako pesnik eee predstavlja ka eee kako pesnik predstav katero vprašanje je to ? drugo že pa čakte jaz še prve nimam lahko po ena še najprej prvo kako pesnik predstavlja Jurija ? tukaj smo slišali kot junaka [ime] je reku s številno vojsko velikega vojskovodjo vodjo vojske kak ga zej predstavla kaj zej napišemo ? ne vem učitlca kaj zdej napišemo ? eee kot vojskovodja kakšen je Jurij kako pesnik predstavlja Jurija tukaj smo slišali kot junaka [ime] je rekel kot vojskovodjo pri drugi nalogi imamo Jurij se bojuje s kom Jurij se s kačo kačo s kačo cevjo ali pa s cevjo s žlaufom žlaufom zakaj sem vprašala s kom ali s čim ? kje je razlika ? ja zarad tega ne ja ker ona s kom je pač neka stvar s čim pa je pač neka ja s kom potem bi se bojeval z neko osebo s kraljem Matjažem eee glej zdaj pa pojdi prosim ven in greva potem skupaj k razredničarki in boš domov poklical jaz ? prosim zdaj ta trenutek nem šo in za vse velja kako nagovarja žabo in kaj je boljše ? kako jo nagovarja izpiši iz berila [ime] preberi še enkrat kako jo nagovarja ? ko eee kot ne žabe ampak kako nagovarja cev oziroma kačo silna kača strah dežele naše [ime] žabe ne žabe kačo prebereš prosim še enkrat kako nagovarja kačo ? silna kača strah dežele naše dobro [ime] kako pa nagovarja žabe ki jih brani ? eem eem ne vem no pa poiščimo če ne veš hitro pridite iz temne mlake najprej pred tem preden točno drage žabe žabice in rege preden jim je reko da naj hitro pridejo iz mlake prosim če prebereš žabice in rege učiteljica eem eem samo malo drage žabe žabice in rege točno bravo drage žabe žabice in rege učiteljica listek sem evo če bi pa jaz to nareu bi šu pa ven kako pa žabe njega ogovarjajo no [ime] super hvala ti mogočni Jurij s puško hvala ti mogočni Jurij mu rečejo ste napisali ? ne no rege kak pa hvala ti mogočni Jurij kako žabe kdo zdaj to hvala ti mogočni Jurij kdo zaj to pravi ? žabe Jurij četrta naloga lahko prebereš prosim eee vprašanje [ime] bo jaz eee tretje pardon tretjo najprej kul Jurij je prikazan kot pravi junak postavi si š šotore zbere vojsko v čem se kaže njegovo juna da odseka glavo pa da gre v boj ja po ena [ime] pravi da odseka glavo ža eee teli eee toti ne k žabi ampak kači pa gre v boj ja in tudi reče da naj se reci tudi to da si sploh drzneš nekaj napraviti potrebuješ pogum ja pa tud se komaj njegovo ju junaštvo pokaže v resnici pa je kljub tem da si je on sploh upal it proti tej vsemogočni ka tudi to je res ne eem če mi boste kaj pomagali da se zoperstavi kači ja zbral je tudi vojsko postavil je s šotore da bi rešil žabe žabo pred eee njihovim sovražnikom zdaj pa smo pri četrti eee nekatere dele eee boš mi ti poiskala v pesmi se pa ponavljajo kje se ponovi ? to in potem tudi izpišimo že v prvi kitici ti lahko pomagam vojska vojsko ja kero zdaj smo tretjo naredili učiteljica ? čakaj samo malo da po pre v prvi kitici pove kaj se ponavlja eee vojsko vojsko pa kačo kačo ja zbral je vojsko vojsko potepuško šel nad kačo kačo belouško ja kaj vojska vojska kača kača to se že v prvi kitici ponovi Jurij zakaj pa misliš da ravno to poudari pesnik te dele ja ja ker je to najbolj pomembno vojska kača in zakaj sploh ponavljajo ? vojska vojska kača kačo ja zakaj pa pesniki v pesmih sploh ponavlajo katere dele ? ker se more da se bl rima kaj hočejo s tem doseč ? lepše je eee ti praviš da se da je lahko več rim ja da se enih domisli po pa za drugih se ne po pa no kaj bi pa ti rekla zakaj ponavljajo pesniki ? se samo po tem lepše se sliši pa kaj si bolj zapomnimo če dvakrat slišimo ali ne ja da se boljše sliši učitlca ja lepše je pa ja boljše ja no tisto kar se mu zdi pomembno pač dvakrat ponovi da slišimo da gre za vojsko in da gre za kačo ponovi ja k sta kača pa kača belouška za ti dve stvari ja in s tem kaj boš dopolnil na črti še tukaj ? lahko vse tri še enkrat povete ? zakaj hoče vojska kača Jurij je prikazan kot pravi junak postavi si šotore zbere vojsko in pred čem se ja vem samo nisem glej zdaj to smo že petkrat povedali tukaj je slišal to smo že mele zakaj je da odseka glavo in gre no eee glejte smo pri petem ampak [ime] sprašuje kaj smo rekli pri tretji nalogi da odseka glavo kači ko gre v boj imaš ti napisano ? kdo ima napisano da bo prebral ? jaz mam ostali pa tiho prosim da odseka glavo ne ja da odseka glavo kači belouški ja [ime] je povedal da si zoperstavi kači ja da odseka glavo in gre v boj zoperstavi torej da se ji upre da je sploh zbral pogum da se je uprl kači ki je sovražnica žab [ime] žabam se postavi v bran tudi ta naša pesem ima nekaj pravljičnih prvin kajre kaj so to prvine ? eee prvine to so eee lastnosti pravljične lastnosti katere ? kdo bi našel kakšno ? kaj je pravljičnega tukaj ? da žabe govorijo po ena dobro žabe govorijo no da žabe govorijo je to pravljična lastnost ? ja seveda živali govorijo imajo lastnosti človeka ne dobro dobro premaga zlo eee [ime] eee pravi dobro premaga zlo je to eee pravljično ? ja je ja ja eem pa da so osebe tipizirane kaj pa to pomeni da so tipizirane [ime] ? da so eni prijazni eni pa so d eee hudobni da je ena oseba vedno hudobna druga pa vedno prijazna ja [ime] ima prav tipizirane imamo kakšna pravljična števila tukaj ? katera sploh so ? daj prosim no kaj ja pa imamo tukaj tri sedem devet ? [ime] in [ime] ! o čem zdaj govorimo [ime] ? o belouški da so osebe tipizirane pravljična števila smo slišali tri sedem in devet pa sem vprašala če imamo kakšno v tej pesmi ja prosim tri tri kal česa je tri ? tri velike tri korake dobro tri korake še kaj ? korake pa prevale in salte tri korake tri salte tri prevale ja kje to piše ? pa sej so lahko tui trije lokvanji trije koraki a vse v redu s tabo še vedno ? obrni se prosim pa piši tukaj sej je vedno blo pravljično število tri tri skoke tri korake imamo kaj pa sedem ali pa devet je tudi ? ne tri imamo tega pa ni bi še kaj drugega katere vse smo našteli [ime] pravljične zdaj ? tri skoke tri korake točno š pravljično število tri kaj še ? čakaj [ime] ! da so lahko govorile [ime] bo povedal da žabe govorijo na splošno živali da govorijo pooseblene so eee to je poosebljanje ali personifikacija da ima žival lasnosti človeka torej da lahko govori poosebljene so ja še kaj ? slišali smo črno belo da so dobri slabi to rečemo da je tipizirano kaj pa konec kakšen more bit pravljični ? in kakšen je tukaj ? srečen srečen srečen srečen za žabe ja dobro ni srečen kača jih je za kačo oziroma cev je nesrečen konec ampak za tistega ki je dober je srečen torej je pravljično [ime] še ima eno vpra [ime] a [ime] pardon dober je tri vseeno če ni ziher oziroma da nisi prepričan narava je fsemogočna samo to ni narava je vsemogočna ni ni res ni res laže eee mogoče nadnaravne kakšne sile pa tudi ni najbolj ne leta tisoč devetsto eee štiriinšestdeset so v eee Združenih državah Amerike pristali marsovci prisežem eee [ime] [ime] eee pri šesti nalogi eee [ime] lahko odgovoriš na lahko odgovoriš [ime] na zadnje vprašanje ? si se ti počutil kdaj kot junak ? pripoveduj nam o tem ostali pa poslušamo si se počuto kdaj kot junak ? ko sem pr monopoliju zmagu kaj pa ko si enkat kako si se počutil ? kot neki taki bogataš ja kdo ima še kakšno izkušnjo da j se mu je zdelo [ime] ostali poslušamo prosim ko smo v Poreču vsi skakali no učiteljica po ena govorimo prosim [ime] se je opogumil pa tudi tisti ki so skakali kaj pa je bilo tu junaško ? pa ne vsi naenkrat no [ime] pa si ni upo [ime] si ni upov na glavo zakaj si se počutil ? eee glejte kaj se to ne more sliši ne gre ne poglejte škoda je zdaj bi pripovedoval in vse pokvarite [ime] počutil si se kot junak ker je blo visoko ker si moral zbrat pogum ja dobro eee še eee pri zadnji nalogi pa narišemo jaz že rišem učiteljica dobro zdaj pa da bomo lahko si predstavljali nam opiši kako si si zamislila junaka [ime] ! [ime] ! ja kako si si junaka zamislila ? eem ja ne vem kako bo zgledal ? mlad jaz vem ! tukaj slišimo mlad mlad lep se strinjate ostali ? junaki so mladi jaz vem ščit bi mel pa meč ščit pa meč bi mel pa bi ono kačo nia nia nia nia kaj še ? [ime] kako bi si ti junaka predstavljal ? [ime] šlata [ime] to ti praviš [ime] je rekla [ime] šlata [ime] prijazen misim jaz jaz te res ne razumem eee celo uro nazaj si obrnjen ampak celo uro kaj ? lahko eden sam pove kako si predstavlja Jurija tega našega junaka ja da je taki pač fantek ko se igra z žlaufom pa ga preseka ja dobro [ime] nisem slišala tak šprica ven pa misli da je kača pa samo odreže stran dobro kako pa zgleda ? no tale ima zelo veliko glavo šprica no dobro to je [ime] nardila od [ime] čigav je list ? [ime] misli da je voda kri pol ja eee najbolj uporabno mislim še zmeraj je to kar je rekla [ime] da je mlad da je velik kako se pa nariše to da je pogumen ja tak da ima mišice ? eh pa toti učiteljica kaj je lep ? ja dobro zdaj bojim se da to sploh ne bo uporabno kar smo danes imeli tukaj ampak tudi jaz učiteljica še enkrat vam zdaj povem da eee da nismo se še do konca dogovorili za domače branje