Telefonski pogovor med kupcem in prodajalcem v kolesarski trgovini. [Gos] snemanje Rebeka Dragič transkripcija MatejaS 1.1 CLARIN.SI http://hdl.handle.net/11356/1438 www.clarin.si www.korpus-gos.net/

Avtorske pravice za to izdajo ureja licenca Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0.

Dovoljeno vam je: reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti predelati delo Pod naslednjimi pogoji: Priznanje avtorstva — Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence. V znanstvenih publikacijah to pomeni citiranje ustreznega dela ali del, dostopnih na domači strani projekta, http://www.slovenscina.eu/. Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene. Deljenje pod enakimi pogoji — Če spremenite, preoblikujete ali uporabite to delo v svojem delu, lahko distribuirate predelavo dela le pod licenco, ki je enaka tej.

This work is licenced under the Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.

You are free: to Share — to copy, distribute and transmit the work to Remix — to adapt the work Under the following conditions: Attribution — You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. In scientific publications this means citing the relevant publication or publications, referred to on the home page of the project: http://www.slovenscina.eu/. Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

2021-09-23
Telefonski pogovor med kupcem in prodajalcem v kolesarski trgovini. 2010-05-04 terenski posnetek 2010-05-04
prodaja/trgovina MB Maribor 2010-05-04
osim dor dan dober dan prosim eee [ime] pri telefonu eee jz bi jz se zaniam za nakup eee kolesa za tako rekreativno kolesarjenje mhm recimo dvakrat tednsko al pa kaj podobnega pa me zanima kaj kaj mi svetujete ja ze stvar je taka da v bistvu eee kje se bote več kolesarli ne morte vedet ki bot kje bote vi več kolesarli al bote vozli po terenu al bote vozli pol ceste pol makadama pol gozdne poti ja mmm to si morte prvo določit kero ja zaj a eee verjetno bi blo največ č največ ceste ampak eee tu pa tam bi se znalo zgodit tudi kaka gozdna pot ne mhm to se pravi bi vi potem v bistvu več v tem primeru rabli eee bolj trekinga kot vidim ze iz vaše razlage eee ja eee gledal sn pa tudi malo okrog pa se tui taki kros trejl eee modeli dobijo t ko je v bistvu primern za oboje ne mhm eee zaj stvar je taka vi mate v bistvu eee treking na je v bistvu namenjeno kolo kolesarski vožnji petdeset petdeset oziroma oseneset eee bi reko dvajset ne osneset procentov t bote vozli po m cesti dvajst procentov pa kaki makadam gozdna pot travnata površina tak to je temu namenjeno aha aha to je treking ne ker gorsko recimo gorsko v tem primeru je šeeset procentov teren štrdeset pa makadam ne oziroma pa neke ceste mhm mhm ta da v tem primeru vam bolj po moje potem eee treking v tem primeru bolj paše mhm ka pa recimo ne vem da bi vzel fseeno gorski model pa bi dal pol mogoče malo bolj flik gume bi se to poznalo na asvaltu bi bil hitrejši al ne bi samo ne bi blo dost vlke razlike zato ker treking pa movntnbajk je v bistvu razlika v velikosti koles movntnbajk ma šestndvajstcolska kolesa treking pa osndvajst ta da v bistvu ste na trekingu hitrejši že zarad samega obsega plašča aha aha eee je ena rešitev dosti jih dosti ludi tak naredi da v bistvu gre na na na gorsko kolo gladke gume oziroma pol pol mi temu rečemo semi flik samo f to je v bistvu rešitev eee samo delna ne aha mmm po ravni cesti niso nič kaj hitrejši zarad tega aha ja mate pač večjo prednost te na terenu to je normalno ker je gorsko kolo pač temu namenjeno mhm je pa no ampak če bote vi recimo meli več primerov več ceste mhm pa tu pa tam kaki makadam tak kot ste mi razložli potem eee mislim da je vsekakor boljša rešitev treking ko pa gorsko je pa stvar da tak najboljše mi pač strankam svetujemo da vi priete probat pa v bistvu tisti občutek vam damo trekinga za probat pa vam damo gorskeg kolo za probat pa potem v bistvu sami vidite kak vam najbolj odgovarja ja ja kaj pa eee v za recimo ne vem vz eee vzpone pa to to pa ma verjetno gorski be boljšo geometrijo ne ja to je res za vzpone je zato ker v bistvu krmilo pa sedež nista v isti višini mhm je sedež višje to se pravi v bistvu navzgor gre eee boljše se pe boljše se vzpenja kolo samo kot pa treking mhm je pa treking recimo potem po ravnem malenkost boljši ker je sedež pa krmilo v isti višini mhm in je polo položaj malo prijaznejši kolesarju aha tak da je v bistvu bolj udobn za ravninsko kolesarjenje ja to tak nekak ne aha v hrib eee m reku tisti zmerni hribi še gre ne ze p razlika nastane potem pri eee v strmih vzponih tam je potem tista vlka razlika ki v bistvu potem prenaša težo na rit oziroma da te lahko spredaj začne kolo dvigovat ne aha aha ampak to pravimo vlki vzponi recimo na Urban al pa kaj takega ne mhm kak da so res vlke razlike kak pa je p eee z z kak pa je glede te razlike disk zavore pa v pa ve zavore zaj eee gledam da ta movntnbajki majo kr dost diskov k ti treki pa relat relativno malo r redko keri ma diske kaj zaj eee mhm ja vete kak je zaj z pri movntnbajkih je to tak movntnbajk eee je v bistvu namenjen predvsem temu eee da se vi vozite izven terena ne se pravi izven urejenih cest eee makadama tudi teh poti in t tam je so potem različni pogoji aha aha disk je predvsem štrdeset procentov boljši na primer ko vi brejk v vseh pogojih se pravi voda ne vem sneg blato bilo kaki neurejen teren eee in je to zaviranje boljše treking pa temu ni namenjen treking je pa namenjen v bistvu da se ti voziš po cesti makadamu in tam je še vi brejk vedno eee dovolj dovolj dober da enga ustavi mhm pa zaj kak pa je z glede ne vem vzdrževanja pol teh disk eee zavor ? da se kolesar ustavi vzdrževanje je v bistvu m reku tak glejte vi vi brejk morte enkrat na leto zamenjat obloge zavorne pa disk eee je trea disk ploščice potem tud se enkrat na leto zamenjat aha vzdrževanje v tem primeru je ob nekje enako ta da ni zaj cenovno potem recimo disk eee vzdrževanje dost dražje al pa kaj takega ne ne ne ker recimo one zavorne oblogice pridejo za kvalitetne za vi brejk priejo recimo okol petndvajst evrov eee se pravi disk ploščice pa tud nekje okol od petnajst naprej pa do petndvajset ne aha vsake dve leti recimo morš namenja morš zamenjat olje v sistemu če je to hidravlična zavora aha eee pri vi brejkih morš pa tud na vsake dve leti zamenjat pletenico plus bovdn tak da si nekje na istem stroškov aja te pa tak ja eee no pač slišal sn tak čist bom reko da da odsvetujejo diske ravno zarai vzdrževanja pa tega pa sn reko da rajši vprašam to čist s prve roke ja ja eee aha ne se pravim ni razne pri razn v v tem primeru če bi recimo padli da se ročka zlomi da se tale eee eee cilindrična cev da se odtrga da mormo potem odzračit tam se strošek poveča ja ampak ti pri padcu glih tak lahko ročko zlomiš pri n vi brejku al pa zajlo odtrgaš ta da v bistvu je to to ne aha sam pri tistih servisnih recimo pri padcih tiste so stvari malo dražje ne mhm mhm mhm ampak vzdrževanje samo kot tako pa ni vlke razlike ne eee kak pa je z v vzmetenjem koko sn gledal malo recimo te treki trek eee bajki majo bolj eee krajšo vzmetenje eee eee je to eee tui pol kaj s tem eee vzdrževanje povezano ? al vzmetenje ne veste klasični trek eee te ti klasični trekingi majo v bistvu vzmetenje vzmetene vilce od pet do sedn centimetrov mhm ta a je v bistvu za kaki makadam gozdno pot eee dovolj eee so pa sistem vzmet pa elastomer to se pravi ne em na eni strani noge eee je vzmet na drugi strani pa je elastomer to je taki eee bom reko gumijasti eee vz blažilnik in tisti potem blaži te te eee tresljaje se pravi na ravnini pa ta ko je teren mhm mhm mhm stvar je v tem da v teh malo cenejših oziroma bom reko treking kot sami ni nekih eee vzmetenj na zrak oziroma olje al kaj takega majo pa že vsi lok avt to pomeni da lahko v bistvu vilco pri tem zakleneš da je vilca trda to kar pomeni pri cesti ti da eee stvar boljše zraven ker eee ne ziba kolo ne aha ja ja ja to se pravi ti recimo če po ravni cesti ne zgubljaš s tem moči ja oziroma če goniš stoje v hrib ti kolo spredaj ne niha ne in ti ne niha ta da v bistvu je to to kar dobro ja mhm mhm to pa več al majn že majo vsi trekingi od tistega recimo bom reku od štirsto evrov naprej mhm aha aha ne tak da to pol nekega posebnega vzdrževanja pa verjetno ni ne pol z temi vzmeti vzmetami eee peh eee to je v bistvu najbolj bom reku prijazna kar se tiče kolesarja za vzdrževanje ker ni dobenih olja ni dobenega zračnih komor noter tak da v bistvu taka vilca potem če se enkrat na leto poglea na servisu se tile vodila namažejo se prah obriše se te zadeve poglea pa je to to mhm mhm tak so v bistvu potem blažilniki oziroma amortizerji na zrak eee na oljne kartuše tisto je potem treba pač večkrat eee oziroma vsaj enkrat na dve leti razstavit menjat tesnila menjat olje eee zračne kartuše pa potem se potem servis narei na takih stvareh kaj pa recimo zej p eee ob nakupu novega kolesa je to so te eee recimo stojalo ta noga je poleg eee pa recimo držalo za bidon al je to vse trea pol dodatno ne to je potem dodatna oprema kolesa ja aha pa pri enih sn osnove kros kolo k v bistvu kot samo eee ni teh prip eee ni teh pripomočkov mmm nikoli gor odvisno je pa tudi od proizvajalca aha eni proizvajalci tud davajo recimo gor mate z že nosilec bidona je gor na kolesu eni že majo tud nogice gor je pa odvisno čisto od eee same znamke kol eee kolesa to je to aha eee ka pa jez sn vio da celo eni so že b eni so brez pedal gonilka je pedala v bistvu pa ni ne ja to je pri b vseh boljših kolesih oziroma treking kolesih pri gorskih in aaa tud cestnih zato ker v bistvu pri teh dražjih kolesih si pač kolesar smatrajo proizvajalci da je kolesar toko dober da si potem sam pedal izbere aha mhm dosti kje tud že majo od prej pedala tak da si v bistvu potem samo menjajo ne tak da pri vseh m reku rekreativnih kolesih pa so že eee pedala zraven to pa ka pa recimo eee kar se tiče kvalitete prestav pa pa rank prestave jz sn nekaj pač recimo dvakrat tednsko če bi s če bi kolesaro eee keri ni keri nivo eee oziroma kakšno kvaliteto p eee svetujete jaz sn nekaj razmišljal o vsaj o rangu Deore al pa nekaj takega mhm mhm ja ta recimo tak eee kok ste gleali je to kr v redu odločitev eee recimo Deore je že v tem rangu eee boljša rekreativna oziroma rekreativna eee znamka če ma eee že devet prestav dovolj kvalitetno prestavljanje dovolj hitro pa bom reko tak eee v primeru kakih padcev a kaj takega ne draga za vzdrževanje mhm ne če recimo kaki menjalnik uniči al zlomi al odtrga al kaka ročka poči eee nimate tak dragih vzdrževanj mhm ne potem v tem primeru recimo pa imamo še proizvajalca Sram to je pa ameriški proizvajalec eee komponent prestavnih mhm ka pa recimo ne vem ka eee kakšne druge podjetja oziroma firme poleg Šimanota v tem rangu kaj je mhm to pa je potem v tem primeru bi pa bilo ekvalentno vašim eee se pravi Deore je pa nekje iks pet Sram iks pet i iks pet aha ja taka tak da oba sta kvalitetna kar se tega tiče eee ob oba sta zadovoljiva v tem primeru za menjavanje tak da tud oba mata nekje iste karakteristike kar se tiče vzdrževanja pa fsega mhm mhm nastavitev eee zaj jaz malo gleam tu po vaši spletni strani eee viim da mate trek kolesa eee ke keri recimo od tega eee od treka bi mi priporočali za tako rekreativno vožnjo za začetek ? mhm mhm ze tak recimo kot eee ze či gleama gorsko al boma t kot trekinga ? ja ja al al rajši gorsko kolo ? mhm gorsko gorsko rajše ja malo bolj eee ze v tem primeru recimo en taka taka m reko tista ena taka cenovno ugodno pa da že ma te karasteristike kar ste opisali recimo je model šest tisoč od treka ne aha hidravlične disk zavore Šimanotove potem pesta gonilka menjalnik zadaj menjalnik spredn so recimo od Eseliksa ne to je ena je skupina nad Deore mhm eee ki je nad Deore to tud v bistvu prvo kolo vstopno njihovo da že ma potem hidravlične disk zavore mhm ja no tu gledam eee na spletni strani mate napisane že štir tri eee štir tristo da so disk pa štir petsto da so že tui disk ne ja te so tud že v bistvu od eee modeli od štiri serije to je drugo ja mhm jz jz sn pravo to prej za s eee za model serijo šest ki ima malenkost boljši okvir aha aha ki ma malenkost boljši okvir se pravi bom reko bolj eee športno drža aha se serija šest ma malo boljšo športno držo se pravi da pri vzponih so malenkost eee kolesa mal hitrejša navzgor pravim aha tak da je štiri pa rekreativna serija majo pa tud že ta glih model ko ste pravli majo že diske hidravlične aha to je eee okej sej je v bistvu najboljše da tak enkrat se oglasim pa ma si malo bolj eee podrobno pogleam mhm ja to je v bistvu glejte tak se pravim eee z eee variant je ogromno kar s tega tiče tod mhm mhm eee zato je v bistvu najboljše pri teh kolesih probat samo držo kak vam ugaja kak vam eee ustreza da vi potem sami v bistvu vidite katero kolo ker najboljš je tak eno je stvar ki se vidi eno je pa potem ko se pelje pa se proba mhm mhm tam bote največ od tega pobrali mhm eee da vi leh res probate kolo ne mhm mhm mhm mhm že prvi občutek ko se vi na kolo vseete da vam je že ta dober a rečete ahm tu se mi zdi pa da boljše sedim da so boljše da je boljša geometrija kolesa eee taka neka opcija ne mhm mhm taka verzija tak da mmm fajn je probat ne eno pa da potem vse skupaj uskladimo in in sama oprema in sama in sama eee barva in vse ne tud kvaliteta opreme pa vse eem ja s eee kaj zaj tu recimo za ta model ko sma gleala pride sednsto devetndeveeset evrov ne kaj tu se da potem še kaj na gotovino kaki popust dobit al kaj podobnega ? ja d ze mamo mi tako eno akcijo bom reko sednsto devetndeveeset pa minus deset procentov na gotovino aha mate pa možnost plačila tudi na obroke ta Amerikan eee kreditna kartica in Dajners aha to pa potem malenkost majn popusta je sedn procentov popusta pa na obroke aha aha aha aha zanimivo ja Amerikan tak mam tak da to bi pol načeloma šlo skozi kupit na šest obrokov tak da pač malo bolj enostavneje za nakup kolesa ko pa s z gotovino šlo se praim in potem mate sedn procentov popusta pa na šest obrokov lahk vzamete okej eee ja super eee hvala lepa za eee izčrpne informacije bom se jaz enkrat oglasu pa najboljše da to kar v živo pogledamo ja štima ni kaj ni kaj okej najboljše najboljše pa tud malo probat kak kak kak se pelje ne super hvala lepa ni kaj hvala vam na na svienje srečno na svienje čav