Inštrukcije matematike, priprave na test. [Gos] snemanje Rebeka Dragič transkripcija MatejaS 1.1 CLARIN.SI http://hdl.handle.net/11356/1438 www.clarin.si www.korpus-gos.net/

Avtorske pravice za to izdajo ureja licenca Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0.

Dovoljeno vam je: reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti predelati delo Pod naslednjimi pogoji: Priznanje avtorstva — Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence. V znanstvenih publikacijah to pomeni citiranje ustreznega dela ali del, dostopnih na domači strani projekta, http://www.slovenscina.eu/. Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene. Deljenje pod enakimi pogoji — Če spremenite, preoblikujete ali uporabite to delo v svojem delu, lahko distribuirate predelavo dela le pod licenco, ki je enaka tej.

This work is licenced under the Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.

You are free: to Share — to copy, distribute and transmit the work to Remix — to adapt the work Under the following conditions: Attribution — You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. In scientific publications this means citing the relevant publication or publications, referred to on the home page of the project: http://www.slovenscina.eu/. Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

2021-09-23
Inštrukcije matematike, priprave na test. 2010-04-19 terenski posnetek 2010-04-19
storitev MB Maribor 2010-04-07
torej zej boma pogledali kaj nama tu piše eee popravo pa to ste že vi fse nardili ne ja pa sigurno je rekla da bo takšen test ja zaka pa to nisi nič znala ? ne vem dobro nič gremo po vrsti ka boma danes nardili ? eee šli po preverjanju kaj bova pa jutri delali potem ? po testu ponavlale kake naloge ? na vem tiste si nardila ka sn ti jih zadnjič sn ti neke naloge napisala ne ne nisi mi za nisem ti nič napisala ? a a eee eee tisti zvezek ko mava veš se spomniš ko delava za matematiko saj je tukaj ka mam tu geo trikotnik ? aha to so vaje tak rabima geo trikotnik ne ja to mam te eee preverjanje ponavljanje za test ne mhm mhm aha to si si celega lepo prepisala to sva de kdo to sva midve računali ? mhm k kdaj sva se nazadnje sploh vidle že dol uuu štrndvejstega marca za matematiko ne dobro mhm v redu danes pa smo kateri datum je danes [ime] ? sedmi sedmi četrti dva tisoč deset ka ma rable geo trikotnik ? ja verjetno ja če boš kaj risala pa to a grem po njega ? ja lepo prosim pa šestilo jez bom pa ta čas tvoj test pogledala šestilo čaki časa si mela dovolj ? ja hm ? prek teklo prek teklo ja dobro tu je šestilo mhm evo evo tebe super tak ze pa res mnda najboljše da da greva kr po testu tako to si si že ti prej prepisala v šoli al si si zdaj že to pripravla za danes ? ko midve to delava za naju ne predvčerajšnjim sn že pa sn neki reševala si mhm trikotnik zrcali čez točko d zapiši s simboli a b c ja ampak kaj sva rekli da more bit tako no tu se še vejica vejica to je zlo pomembno to ne smeš pozabit ker če ne to ni to ne ja ja ta črtica pomeni prezrcaljen samo nos obrisala zebe te ? ja mam mrzlo tu not zapiši s simboli dopolni zrcaljenje čez točko kak bi moglo tu pisat ka je tu hotla met ? hm ? zrcaljenje čez točko to nikdar naa vem ne veš tega ? znaš zrcalit š c zrcalit čez točko dobro ja ja to je to zrcaljenje čez točko mislim da to moraš napisat kaj se zgodi z orientacijo liki ker ti piše tudi ne bova pa pogledali ker nekje zagotovo piše mmm šestindevetdeset to še imate veš tu pa tam kako teoretično fprašanje sej veš ampak eee glej če boš ti fse znala če boš ti fse ostalo znala veš bo to čist v redu ne vem ka je tu hotla met ja preslika se ne tak kot sva zadnič rekle da če bi se tu p ogledalo tak postavlo bi čaki če eee g eee zrcaljenju čez točko preslika orientacijo lika ? ja mislm da je to to ker v bistvu zrcaljenje je preslikava ne mhm ze ka druga pa bi ona hotla tu vedet ko to jaz vem ja jaz mislim da je to da se preslika ker vidiš zrcaljenje čez točko se imenuje preslikava ne mhm nič ampak se ti pravim [ime] če boš ti znala vse ostalo nardit je v bistvu to najmajn ne ja ja samo ze pa tako razen tu sn si pozabla toti ti no trikotnik sn narela vejice sn pa pozabla ja ne ne smeš veš res moreš eee trikotnik a črtica b črtica č c črtica ne ker če ne in to ni isto se veš ja mhm ne dobro te pa zaj kr tu napiši da je zrcaljenje čez točko z preslika mm če je zrcaljenje čez točko preslika eee tako tu sn si že naredla zrcali daljico aha tukaj maš tako in tako je prav mhm ker vse si prav in glej eno celo eno celo točko si zaradi tega zgubla ja samo povezat nisem to se na splača ne nja veš samo povezat je treba ker to je potem ker kaj si zdaj naredla zej si samo točke prezrcalila nič drugo mhm najpomembnejšo stvar si pa pozabla ne in poglej eno celo točko bi dobla mhm simetralo daljice znaš nardit ? se to sma se zadnjič učili takrat ne ja pa si znala zaradi tistega al si znala ker sma ker ste v šoli to delali ? zaradi tistega malo vsega ne v šoli ste se tud že ja no to je to to smo se že f šoli mmm s pomočjo četrto nalogo ne rabim tak zakaj ne rabiš ? učitlca m oziroma [ime] to je najbolj lahko kaj se s kaj je sploh možno nardit če pa ka s pomočjo šestila in ravnila nariši kote petnštreset kot označi eh čuješ ti lahko tak petnštreset z šestilom nareiš babika s pomočjo kaj sem ti jaz rekla da je treba dobro prebrat navodila evo ja pa če pa glej kaj s s čim si lahko pomagaš pomagaš si lahko s šestilom in ravnilom no jaz pa sem z temlem in sem naredla sto eee petnštreset kot in sem povezala in je narobe zaka to ni prav kaj to piše posto postavek postopek postopek postopek ti majnka jo hvala lepa prosim kakšen postopek ? čakaj malo a moramo tudi to nareiti da ono eee kaj je skica al kaj ? mogoče skico ne morem pri tem delati veš kaj mogoče bi si mogla tu označit ne kr pač kot petnštreset in ga kr pač mu daš ime alfa ne veš recimo ne pa bi si mogoče mogla napisat alfa je petinštrdeset stopinj lahko pišem na test ? ja alfa je petnštrdeset stopinj pa narediš tak tak pa tak pa alfa veš da se sploh ve vedno ko maš ke za narisat [ime] je skica potrebna mhm tak da se ti to ja saj fseeno to se tak samo naredi ti za sebe veš samo za tote kote ne boljše je več napisat kot pa premalo se vidiš kdaj pa čakaj malo ker samo da jaz probam se ti tak vem da znaš ne čaki to naredla četrta tak pa pol maš pol pa si s šestilom zmeriš al kak si narediš kot ? kak si si ga zmerla s tem naredla s kuj z ravnilom kr z ravnilom si nardila ne kak se pa s šestilom rišejo koti ? to pa niam jaz še sama pojma nekak men se zdi da neko poljuben kot pa obkrožim kak poljuben kot pa obkrožiš ? načrtovanje trikotnikov sto enaindvajset bomo pogledali kak se to dela sto enaindvajset al pa sto šest to veš kdaj sta dva trikotnika skladna kdaj sta hm ? pa to veš da moreš znat ? mhm kdaj pa boš to znala ? se bom že napiflala pri sto šes že ni ni pri sto šest ? ne ker so to glej aha to so sovršni koti pa sokoti ne mhm ka sma rekli keri so sovršni ? nimam pojma nimaš pojma ? keri pa so sokoti tud nimaš pojma fse si pozabla mm aaa eee sokoti so ko so sosedi tako ki so sosedi ka pa so sovršni sovršni pa so tak ko so eni je na primer tu drugi pa je na primer tu tako nasprotni ne ker majo zakaj so sovršni vršni tu sva se bolj na vrh majo skupni vrh ne pač ta so pomeni da maš nekaj skupnega ne ker eee so so s sovr mhm mhm tak kot sokota sta soseda dobro to je to ja nič ka ma te zaj naredli ? a presneto ki ste se ste se učili delat aha evo koti v trikotniku narobe narobe obrije narobe obrjen mhm ja aha tako no tukaj tak je narobe obrjen a tak je to to ne še je narobe obrjen tak ja tak je ja tut je že neki zakompliciran novejši kak smo tej to delali ? joj jz se to več tud ne spomnim o presneta reč zaj čakaj malo bomo pol tak probali če je tu nula ne bi si špic naredla ? ja evo še enkrat še enkrat nar dobro tak evo to je pol petnštrdeset ne mhm samo in tak si ti v testu nardila ? ja pa si dobla čist nič točk torej tak ni v redu ne ne potem morem tu z šestilom očitno ne morem s kuj tak z šestilom tak in alfa pa še v vrh ne ja dobro ampak to si ti fse v testu nardila nisi ? ne razen tega nisem ostalo pa sem čisto fse ti si mela samo dve črti ne ? ja pa tega to sem mela tega pa nisi mela tak da vrh si mela ja vrh si mela tu ti majnka ja to samo postopek ker ze midve sploh nisma uporabli šestila ne tak petnštrdeset če jz zej tu izberem petinštrdeset mmm kolko je to potem veš kaj ze še se jaz sama učim dobro je toto nalogo bom m ma na koncu nardile al pa jo bom jaz doma preštudirala da ti bom lahko pol razložla v redu ? ker to ni joj ko se jaz zaj tud ne spomnim samo risanje kotov ste risali kote ? se spomniš da ste jih risali ki pa je to ? koti v trikotniku sto osemnajst mogoče evo to je to ko sva prej razlagali ne toti so sovršni mhm tota dva pa sta sokota ne ? sokoti tak aaa veš kak se to dela hm ? menda celo tak ja da se veš kak se kote riše mm eee s šestilom lahko ti narišeš samo kote eee tride petnajst trideset petinštrdeset šestdeset devetdeset to so eem to so ti koti ki so večkratniki števila petnajst ne petnajst dvakrat petnajst je trideset trikrat petnajst je petnštrdeset in to ste tu delali ne vidiš ? glej oziroma niste delali ampak to je tu na p mmm v učbeniku že dano kot primer torej narediš si črto označiš vrh pol pa te boma vidle zaj kak je to aaa pa presneto sranje ka si utrujena ? mhm hm ? mhm poglej evo zaj sn pa jaz pogruntala hvala bogu to je zaj petnštreset ja ne ampak poslušaj me kerikoli ne glede na to kaj ti vzameš na šestilu ampak ja to ni tak lahka zadeva tak da poglej ti si vedno če maš nariši kot petinštrdeset ne mhm vedno si naredi črto spodnjo in označi vrh ne mhm potem pa [ime] tu ne glede na to kakršno kakšno veličino vzameš fseeno je boš vedno dobla kot šestdeset dobro mhm to pa ni kot petnštrdeset veš da ni ne mhm boš dobla vedno kot šestdeset poglej zaj tu not daš ne glede na to kak vlko vzameš mhm tak narediš pa v toto zapičiš noter pa tak in tu kjer se pokriža potegneš gor črto in to je zaj kot šestdeset stopinj ga vi nisma či ga vidiš ? nisma čist natančno sva mhm evo dobro to je kot šestdeset stopinj mhm ja ka pa dobiš pol petnštreset ? kak bi dobla petnštreset če sma rekli da je treba po petnajst po petnajst po petnajst ne ne vem če ga damo na pol keri kot dobimo ? točno potem pa samo dobimo trideset in če še damo trideset na pol dobimo petnajst za pa fseeno spet poljubni kot pa nareim tak ze ja in kak dobiš polovico zaj tega da ne dobi da na narediš simetralo ne pa v toti kot zapičim je ne ? kak se simetrala kota dela ? ja tak pa f totiga tako dej in to bi ze moglo biti zaj pa nariši simetralo ni petnštreset kolko je šestdeset na pol ? ne vem šestdeset na pol ne vem [ime] no ne vem eh te pa zračunaj če ne veš kolko je šestdeset na pol trieset t ja ah kolko je šestde ja zde pa trieset sem dobla pa te petnštireset dobim in tu si napiši tu je šestdeset tu je trideset poslušaj me če daš še tega na pol bo od tu do tu petnajst in trideset plus petnajst je pa petnštrdeset ja ka pa dobim petnšeeset če morm petnštrdeset narisat če ti pravim zaj zaj to je tak ja še tu simetralo da dobiš tu morem te dat na pol al kaj ki pa te zapičim tu ? isto si narediš tu tak malo pa spet potem tak pa tak glej v testu če boš mela za n mogoče res ti ne rabiš te naloge delat ja zato ti je učitlca rekla v testu če boš mela da nariši kot trideset al pa šestdeset trieset bo lažja če boš šestdeset ga bi znala nardit ? trideset bi ga znala nardit petinštrdeset pa ja ja pa ne kak ne glej zaj si že nardila pol če dama še toto na pol bo ta črta bo to kot petnajst stopinj ta črta pa bo petnajst plus petnajst je trideset plus petnajst je petnštrdeset nja je jasno ? ja to je jasno samo risanje to mi ni jasno no poglej to za to sn zaj razumela samo za petnštrdeset [ime] to sva pa zadnjič vadli to je bil poslušaj me to je vlki kot ne in da dobiš od šestdeset trideset moraš p vzet polovico je tak ? mhm da dobiš polovico tega kota moreš z simetrala je polovica je tak ? mhm tako in zato je to kot trideset stopinj kak pa dobiš polovico od tega kota ? to je trideset in tu kak dobiš polovico od tega ? od tega kota kak boš dobla polovico ? ja isto nareim tak kot sem tu spodi no te pa naredi se pa znaš ja ja ja te pa to ze to sam al ka ja te pa nočem pisati matematike daj jaz ti bom držala česa nočeš pisat dov dovolj eh moreš to ni zaj hočeš nočeš moreš ne verjamem da je to petnštreset zaj dobro v redu se ne rabiš boš zmerla pa boš vidla kak eh do poglej me [ime] poslušaj me ker jaz vem da ti to zmoreš in zaj petinštrdeset stopinj je ta kot glej ga to to je najin to je ta glavni kot to je petnštrdeset stopinj ta je najin to je alfa celi je šestdeset poslušaj me še tega če bi tu narisali ni prav zato bom črtkasto črto nardila veš ker ne bova zaj merli nem bova časa s tem zgubljali ta kot je petnaj tota črta je petnajst stopinj tota črta je p trideset pa šestdeset evo mhm trideset tota pa petnštreset bi blo devetdeset tota bi pa bla petnsendeset če pa bi tak pa deveeset blo ker maš po petnajst po petnajst po petnajst po petnajst to so mhm in če samo tak ne glede na to kaj zapičiš noter [ime] eno črto narediš vrh označiš in ne glede na to kako razdaljo si tu vzameš bo kot ki ga boš dobla šestdeset vedno mhm me razumeš ? kot ki ga boš dobla bo vedno šestdeset torej in če ti jaz zaj rečem nariši kot trideset stopinj kaj boš nardila ? isto tak ko tu tak ko tu ampak samo enkrat ne mhm če ti rečem na nariši kot šestdeset stopinj boš pustla boš pustla šeeset bo najlažje če ti rečem nariši kot eee eee petnajst stopinj ? petnajst je majn od trideset ne glej ker če daš šestdeset na pol dobiš trideset ne mhm in potem ti jaz rečem ze pa nariši kot petnajst stopinj torej boš tu delala to polovico in polovica bo petnajst stopinj če pa ti rečem nariši kot petnštrdeset stopinj to pa veš da je petnštrdeset je med trideset pa med šestdeset dajva še enkrat to nardit ker to nalogo sn jaz pre milijonprocentno prepričana da ti to zmoreš nardit ja samo če te om morala tukaj da bi tak te kot šeeset naredla pa če tako nariši kot petinštrdeset stopinj ze bom ti dala ker je to še sveže eee tukaj boš pa mela že za narisat kot s petnajst nariši kot petnajst stopinj izvoliš sproti mi razlagaj kaj boš delala ker tak si boš bolj zapomnila naredim eno ravno črto takle ne za vrh tako potem vzemem polju poljubno ? poljubno za to zadevo poljubno poljubno naredim polkrog pa zapičim v ta kot pa nareim tu in to bi ze moglo s šeeset stopinj biti tako ze pa upajmo da je šeeset stopinj ? tako in ki je točno šeeset stopinj tako ampak ti moreš narisat kot petinštrdeset stopinj naredi si tu [ime] tu gori si čist na malo napiši šestdeset stopinj da boš ti to vedla ze pa naredim šeeset stopinj ze pa spet poljubni kot vzamem pa na totiga zapičim pa f toti krak ja za kavo pa prosim ja o super vi ste pravi pisker skuhali aaa dobro je hvala lepa ne ne dobro je dobro puste bi ti lehku sem dala skuhala ja bi lahko s una nekaj dala pa bi tu si sami naredli te me bo tak infarkt kaj zaj delaš ? in to sn zaj dobla trieset stopinj tot je zaj trideset zaj pa ti jaz rečem da rabim petinštrdeset ka boš zaj nari ki je petinštrdeset je med ? za pa tu zapičim ja med šeeset pa med trieset tako ze pa fseeno kaki poljubni je nareim tukaj črto pa še na f drugi krog zapičim pa naim spet črto in to bi zdaj mogla petinštreset stopinj ja in kaj si zaj ka bo zaj tota črta ki si jo narisala ? petnštreset stopinj ja pa hkrati tudi kaj ? na vem simetrala aha ampak tega kota ne tu je en kot in to je simetrala ker simetrala razpolavlja ne če pa vzamemo to vse je pa to simetrala ne ja mhm to zaj če bi to zaj narisala no v testu ko bo zaj test to bo prav pol ? to je to to je to kar je ona hotla met ha haha kolko je zaj ta kot ? ne vem še ni ni kolko pa je ? eee štrnštrdeset ? ja dobro je to en en centimeterček se en milimeter se še tolerira veš aha oke ker tak natančno ne more noben risat oki lahko no ampak se tolerira to je kot petnštreset stopinj ka pa zaj napiši ga pa označi keri je zaj tu petnštreset stopinj ? to ne ni res ja to oziroma to ta ja tak da ga malo bolj prevlečeš to pa to je petnš ta ne več mhm ka pa zaj petnajst ? to bi zbrisala ne to vse pustiš ja samo kot da bi zbrisala eee toto alfo samo drugo pa vse moreš pustit ker to se vidi kak si ti do tega prišla mhm nič ne smeš brisat oke zaj pa še mi povej pet kot petnajst stopinj kr tukaj ga vriši zraven na to skico tu nariši nariši ne bova časa zgubljali s tem risanjem veš pa ne morem tu če je če pa jez rada rišem vem ja samo morma še puno drugih stvari ki niso tak fajn ze pa v toto zapičim ki boš iskala ? tu tukaj zakaj ? zato ko petnajst s med nič pa med trideset ne ja dobro to ze pa oh vrag kaj delaš zaj ? kot petnšeeset eee petnš eee petnajst stopinj super kaj si zaj pravkar kero črto boš narisala ? premico ja ampak tukaj če gledama ta kot kaj bo ta črta glede na ta kot ? daljica ? ne ne kera črta razpolavlja kot ? eee simetrala tako simetralka in to bi zaj moglo bit petnajst stopinj in da vidimo če je res al ni pa jaz vem da je to petnajst stopinj ? hm ? kk zaj zve hehe trinajst to pomeni da moraš malo bolj natančno risat veš ampak zadeva pa funkcionira dobro stopinji to je to [ime] dve stopinji dobro ampak saj pravim malo bolj natančno ampak eee sn sigurna da pri testu boš v redu mhm bi zej znala to nardit ? ja super toto nalogo čaki eee kera ze to bla naloga tre četrta toto peto sploh nea rabim delati ja pa zaj jo naredi ne ne rabim pete ni to ni to je nem reševala ti tako nalogo aja pete sigurno ne rabiš ? ne milijonprocentno ? milijonprocentno tota pa bo ti dobiš poseben test al isti test ? mogoče poseben mogoče ja jz zaj upam da bo tota naloga tud gor če jo ze znaš jz tui tote pa sploh ne rabiš delati ne dobro i mi je učitlca sama rekla in sem jo pač ko smo dobili to nazaj sn fprašala učitlco te pa je rekla da ne rabim te delati mmm dobro evo greva dalje tam ko maš ti tvojo prepis mhm viš kak sn si lepo prepisala ha ? super si to zlo pridna si bla ja verjamem zlo pridna si bla ampak veš kaj še jaz zaj te rabim da si do jutri narediš eem celo bombico sem s porabla mm kdaj jutri končaš ? eee s tretjim priem domu mam šport za sprostitof mhm kdaj končaš ob kolkih ? veš da naa vem dobro v redu v redu pa mama še prie po mene ker grema v knjižnico pa še telefon nesema mhm torej te naloge zej ti sigurno ne rabiš ne ne no pa prečrtala fertik ne dobro je tak saj ma vedle s kulico rdečo celo evo eee do jutri jaz ti bom kr napisala ka se moraš naučit z rdečo ti bom pisala ka dans moram se to učit še al kaj ? [ime] luba kdaj pa boš kdaj pa boš joj do šestih se moram se tak pa še knjige morem brati pa vse hm ? sej ne rabiš fse do da do jutri ampak nekaj moreš v petek je test to je zaj kaj kdaj en dva tri mm tak ka mava zej tu izračunaj neznane kote trikotnika račune prepiši računati zakaj pa ti še tu en manjka ? kaj ja če pa je tu aaa oprosti trikotnik je a b c to je beta ja torej kolko merijo vsi kak bi zračunala beto ? eee sto osendese to je čaki to je nnn to alfo misliš alfo ena ? ja sto sto osenset stopinj minus petnpeeset no dobro te pa alfa ena n ja delaj piši izvoliš čakaj na tu s tako zakaj ? sto sto osen to če mam zaj prav ne vem ka kakšna kota sta to ? sovrša eee s eee sokota k sta soseda tako sokota ker sta soseda in skupaj merita sto osemdeset stopinj mhm tako pa vsi koti magari če toti eee gre s totim je sto oseneset stopinj tako vsi koti pa nare ne vem ka kaki kot je zmeri sto osneset stopinj na vrednost sto osendeset minus štrdeset pa če je en štrdeset je ostali ostali potem sto dvajset ne ne sto osndeset oba skupaj sta sto osemdeset ja tak da če je en štrdeset je pa drugi čakaj čakaj je pa drugi zaj triinštreset to meri sto oneset stopinj pa bom sto osneset minus trinštrdest poz poglej če bi to zaj pa bi ta kot nas zanimal ne kolko je ta ? aha ta je trinštrdeset ta delaš sto osneset minus trinštrdeset da tega dobiš ne ja ja dobro se prav govorim ne ? ja zračunam ? ja izračunaj ka pa če se ne da računat mi ? sto petndvajset je ne morm sama ke bom mogla na test tudi sama računati pet pet ena pet je šest pa kolko je eee dva petindvajset oziroma ja sto petndvajset alfa ena je sto petindvajset stopinj in tu se da tu doli tud napiši pa zakaj si površna če je to alfa al je to alfa ena ? alfa ena to je pol točke minus zaka se to gli zaka se to glih reče alfa ena alfa dva alfa tri alfa štiri a zato ker je samo to alfa aha vsi ostali ne morjo več bit alfa tu pa ne tu pa bi blo beta ena ka pa če bi tu bla alfa ? tu pa bi blo gama ena mhm okej pa ceta pa ne vem kaj še je de alfa beta gama delta fi dalje pa jz tud n grške črke so to jaz samo vem alfa beta pa geta gama alfa beta gama al z gama al sam to jih vem alfa beta gama so ja tako evo tega si že bravo odlično za pa beta sto osneset minus eee trinštreset da dobim to ne ne ne če sn zaj to zračunala kak bom te p to dobla a pa s t jo ja pos poslušaj vsi trije notranji koti trikotnika so tudi sto osemdeset torej dva maš podana enega nimaš in daš sto osemdeset minus petinpetdeset minus trinštrdeset ne aha aha razumeš ? ja ta dva skupaj sta sto osemdeset pa notranji fsi trije so tudi ja povej ča čaki č ššš ššš ššš ššš ššš beta mhm eee petnpetdeset stopinj minus be eee no alfa petnpeeset eee minus eee beta minus triinštrdeset more biti sto osneset stopinj plus plus plus plus kak plus ? alfa plus beta plus gama aha potem pa to dvoje seštejem seštejem ko dobim toti rezulat od totiga pa totiga odštejem ko dobiš toti rezultat od tega odšteješ da dobiš to ja ja tako evo pet pet plus štiri tri m eee pet pa t je osem eee pet pa štiri je devet osndeveeset stopinj za pa eee sto osendset minus osndevetdeset prav ? mhm sto osenset minus osndevetdeset osem je dva je ena t je deset je osem ena sto dvainosneset stopinj ? ne more bit en kot večji kot so fsi trije noter zakaj si površna ? zato ker je osem in koliko je deset potem ena se dalje šteje dvainosneset ena se dalje šteje in dobiš tako zakaj si p glej vse vse si zaj tu prav nardila ampak ker si bla površna na koncu bi zgubla celo točko se to splača ? ne tako boš bolj previdna ? jo dobro tak grema dalje zaj jp eee da vidimo kaj je blo podano pravokotni trikotnik in alfa ena je tako alfa ena je kolko sto petnštrdeset stopinj mhm to je alfa ena označi si notranje kote zdaj da jaz to vidim alfa ja a res ? alfa beta gama al kaj je ja kaj pa če teh ne bi blo napisanih kak bi vedla da je to gama ? zato ker je pravi k ne zato ker je to pravi kot in pravi kot je vedno označen z gama je tak ? a be ce ste se učili tak ? mmm mhm no boš si ze to zapomnila ? torej tudi če tega ne bi blo to moreš ti vedet da je ta gama ker je vidiš da je pravi kot ga vidiš ? mhm ja označi še ga ker pravi kot se vedno označi tak evo in torej če veš da je tam sto petnštrdeset kolko je ta noter ? sto oseneset ne kaj sma se prej pogovarjali ? sto petnštrdeset minus sto osneset tako torej ta ni sto osemdeset oba skupaj sta sto osemdeset mhm in torej ti boš dobla ta kot je res ? mhm kolko je ta kot izračunaj ta kot zaj če se že da sto osenset poslušaj me [ime] preden sploh začneš z reševanjem ja samo da aaa minus sto petnštres plus sto petnštir ne eee pozabi zej samo poglej vedno če maš tega podanega tega pa ne pa nobenega ampak vedno če maš tega takoj avtomatsko veš da lahko tega zračunaš mhm tudi če bi bil ta tu al pa ta takoj veš aha tega lahko zračunam je tak ? mhm minus more bit ja mmm pet je ena štiri pa ena je pet pa kolko je osem je tri petntrieset stopinj no super napiši ne petntrie ampak tu da bo račun veljal moreš napisat alfa plus alfa ena je sto osemdeset stopinj da plus alfa ena sto osemdeset stopinj n zato si ti sto osemdeset odšte sto petnštrdeset odštela od sto osenset da si dobla petntrideset je tak ? alfa plus alfa ena je sto osemdeset stopinj aha kaj pa dalje ? še vedno nimaš ostalih kotov sto osenset minus eee petnštrdeset ? ja ze maš samo da dobim beto ? kaj zdaj sploh lahko delaš keri kot zaj lahko ti računaš ? vse t tri poglej poslušaj tu si mela dva podana zato si tretjega komot zračunala ne ja ze pa maš samo enega podanega ker ta se ne šteje noter k trikotniku ne ti so noter v trikotniku ka boš zaj si začela če maš samo za tega veš za ta dva pa ne veš a vidiš je mogoče je ta trikotnik poseben ? ja ja in zakaj je poseben ? zato ke je samo ena točka t ko jo lahko računaš ja in to je alfa ena sto petnštreset stopinj pa sn ti zaj pravkar rekla da alfa ena ne paše noter v trikotnik ampak je to zunanji kot trikotnika notranji so samo alfa beta in gama jih vidiš mhm in alfo si pravkar izračunala je res ? mhm kolko je alfa ? petntrieset tako in ampak poglej dobro poglej ta trikotnik kaj sva prej označevali ? kot kateri ? pravokot in kaj to pomeni če je pravi kot kolko bo pol s sto eee deveeset torej napiši izraz in že deveeset stopinj devetdeset stopinj pa magari v oklepaju napišeš ker je pravi kot da bo učiteljica vedla kak si ti to ugotovila ne dobro ? kaj pa zdaj se je zgodilo v najinem trikotniku ? za pa deveeset minus sto osneset stopinj da dobim beto ne ne ne ne tak kot sem tu delala ja kak si tu delala ? beta lahko pišem ? ja beta takle petntrideset stopinj plus beta plus devetdeset je sto osemdeset samo to se brez beta napiše av to pač samo oprosti to pač samo veš kaj samo to pomeni alfa plus beta plus gama je sto osemdeset stopinj alfa plus beta plus gama je sto osemdeset stopinj ka tota radirka maže ? ja stara je že nnn ko mati Zemla te jo pa bek vrž ja sto osemdeset stopinj evo za pa to dvoje seštejem tako petintrieset plus devetdese se vseeno ko gre ni fseeno kolk gre ne al je fseeno ? ni fseeno to kak si ti pomožne račune delaš to je fseeno ne ni pri minusu ni pet devet pa tri je dvanajst eee sto petindvajset stopinj sta oba skupaj zaj pa ka moreš nardit ne ze pa eee sto petindvajset eee sto osendeset minus sto petindvajset mam prav ? tako pet enan je tri dva štiri pet dvainpeese petnpeeset stopinj odlično napiš bravo super čestitam bi zaj to znala ? ja boš zaj vedla da moreš bit pozorna na če sta sokota kaj pa [ime] če bi nas ta kot zanimal ? k ta kot tega maš podanega alfa ena je že od prej podan je zato petinštreset stopinj ka pa če me ta kot zanima tukaj gori isto velika sta ne sovršna z istim vrhom ja je isti sto petnštreset stopinj ker sta enaka mhm in tista ki sta sovršna sta enako velika ne eee tota dva sta tui ? tako super odlično eee ko pišeš ko kura jaz ? tu si pisala se pa sem lepo no dobro te pa kons kons kons konsotrura konstruiran aja konstruiraj ti si pa napisala konstrui konstruiraj trikotnik in mu včrtaj krožnico ka je to kola ka tu piše ? nisn eee nise alfo beto pa gamo naredla ko kota zamenjana še jaz kota zamenja alfa beta gama oziroma ve jz že vem ka sn naredla že vem ka sem nare že vem ka sn naredla kaj si naredla ? lahko si ? mhm tako torej ka boš zej naredla ka t ka pomeni konstruiraj da ga morš narisat ne a be ce ce a be alfa beta gama al ka je ta vrag pa tole pa tole naredim ge je zaj trikotnik trikotnik za pa šest centimetrof bo dovolj ? bo dovolj naredimo šest centimetrof tu je be pa ce tu je alfa a stranica a šestilo s ne ne rabim šestilo be to je čaki kak gre beta teče ? beta tak gor teče ne še eee ta eee ta to je zaj beta je v b oglišču be ja tu bo beta zaj rišeš gamo ja saj gamo bom prvo začela gama je lažja eee gama je petnšeeset ge šestdeset tu je petnšestdeset naredim črto vseeno kak je v redi je sam da narisano t eee petnsedndeset sedndeset ja potem pa ono samo podaljšam ne mhm oprosti zvezek ker te tak uničujem samo morem risat evo ga in to je to za pa a be ce tu je ce tu je be evo in zaj ma morem met to še alfa beta in gama al kaj je ta drug kote še mi nariši čakaj [ime] kaj zato ker je tu al alfa pa eee no stranica a pa stranica ce to ce stranico zakaj ti je tu rekla da sta kota zamenjana ? to ja ampak beta aha ta beta si ti petnšestdeset naredla ja zamenjala si velikosti kotov veš ja ja ampak tu si pa prav nardila ne beta more bit petnsendeset beta je petn tu si zaj prav nardila tako dobro kota si zamenjala ja v redu ja tak in zaj maš alfa beta gama in mu fčrtaj mu krožnico ze še krožnico risati ampak piše nasvet najprej nariši simetrale kotov ja ker potem dobiš kaj dobiš središče krožnice je tak ? tako ja simetrale kotov [ime] kak se simetrale ja se pa delam kak zaj to delaš ti simetrale kotov s šestilom za pa vseeno poljuben kot ja zapičim v točko a tako naredim polkrogec tako zapičim v toti krak nareim tu polkrog tako ups ki rišem tukaj sn si naredla tako in kaj si zaj dobla ? je to s ja kaj s ? sss simetralo ? katerega kota ? eee aja alfa ne rabi tu se končat ja pa se pa je vs vseeno ki vseeno dobro dobro je tako ja zaj pa še naredi simetralo kota be v rei je beta čaki kak zaj beto ne en beta že za pa spet ki je beta ? pa spet ta postane vse simetrale se iščejo na se rišejo na isti način pa če bi mela petdeset kotov ne ja eh peeset v takem malem ne morem nareiti ja n ni nikak ne morš nareit se vem to je zaj blo čist tak rečeno veš pa tule nareim pa f toti krog zapičim pa nareim pe totiga evo in je že ja pa kaj še ? dve sta sicer dovolj tretjo naredimo zato da preverimo če smo bli pri Jezus Kristus oprosti kot označit av če smo bli pri risanju natančni seveda ka še torej še tretjo morem nareit kaki bed ja