Delovni sestanek učiteljic 4. in 5. razreda osnovne šole. Izpolnjevanje delovnega lista, povezanega z veščinami, ki naj bi jih otroci usvojili do konca osnovne šole. Razprava o kolesarskem izpitu in učbenikih za naslednje šolsko leto. [Gos] snemanje Lucija Ramovs transkripcija Nina Matjaž 1.1 CLARIN.SI http://hdl.handle.net/11356/1438 www.clarin.si www.korpus-gos.net/

Avtorske pravice za to izdajo ureja licenca Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0.

Dovoljeno vam je: reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti predelati delo Pod naslednjimi pogoji: Priznanje avtorstva — Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence. V znanstvenih publikacijah to pomeni citiranje ustreznega dela ali del, dostopnih na domači strani projekta, http://www.slovenscina.eu/. Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene. Deljenje pod enakimi pogoji — Če spremenite, preoblikujete ali uporabite to delo v svojem delu, lahko distribuirate predelavo dela le pod licenco, ki je enaka tej.

This work is licenced under the Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.

You are free: to Share — to copy, distribute and transmit the work to Remix — to adapt the work Under the following conditions: Attribution — You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. In scientific publications this means citing the relevant publication or publications, referred to on the home page of the project: http://www.slovenscina.eu/. Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

2021-09-23
Delovni sestanek učiteljic 4. in 5. razreda osnovne šole. Izpolnjevanje delovnega lista, povezanega z veščinami, ki naj bi jih otroci usvojili do konca osnovne šole. Razprava o kolesarskem izpitu in učbenikih za naslednje šolsko leto. 2009-06-02 terenski posnetek 2009-06-02
neformalni delovni sestanek LJ Domžale 2009-05-20
v redu ajde pa kr začnimo eee tele liste ste kej pogledale ? ja veš kaj si se pa prpravla ti si se prpravla no jz sem si tud nekej stvari izpisala ja pridna a ? eee ja pridna si a veš zdej najprej tole pet kurikularnih ali učnih dosežkov z kr govor za katere želite da bi jih vsak otrok učenec dosegel preden zapusti vrtec šolo dijaški dom ja zdej [ime] ti povej kaj si eee napisala ja jst eee jez sem napisala tole zdele zjutri v treh minutah a ne vse skupi pa ne vem če sem sploh dober razumela mhm eee z a kaj nej bi znal vsak učenec ? vsak vsak k gre iz osnovne šole ja vsak učenec tako tud se prav tud tele k majo zdej ipe pa to ne vsi sem napisala znanje osnovnih računskih operacij branje z razumevanjem poznavanje osnovnih naravnih zakonitosti pismenost mhm usposobljenost za govorni nastop ja to sem jst ampak mogoče še vsaj pasivno znanje aja točno tujega jezika tujega jezika vsaj pasivno ne to j pa pol že ja pa kej druzga damo vn govorni nastop si rekla ja jz sem pa tko na splošno a si to ti končala ? ja o ti si tud prpravla ! okej jez sm napisala da obvladuje temeljne bralne učne pristope za uspešno pa hitro pridobivanje informacij mhm n se prav da bere in de pozna kako se informacije pridobiva da pozna svoje lastne pa različne učne strategije pa učne tehnike in da jih zna tud uporablat sej če bo u sredna šola obvezna potem to n nekak maš o samopodobi tud tud tis je pol na začetku potem eee da zna izrazet svoje misli stališča hotenja čustva pa izkušne da se zna izražat v bistvu v tem smislu eee pol eee to j pol za naslednjo stvar eee potem da s da je usposobljen za kritično presojanje pa vrednotenje izdelkov medijev to se mi zdi da je zlo pomemben tud p eee interneta in tko naprej mhm mhm ja potem pa bit prpravlen sam al pa v različnih skupinah storit marskej za eee ohranjanje narave pa kulturne krajine in za napredek tekni tehnike k je združljiv z okoljem potem pa uporaba obstoječih znanj v različnih novih življenjskih situacijah ti maš to z eee č za vse ? jez sem vse to skupej zbrala pol mam pa tukejle eem en rek k se men zdi s tko zlo fajn za naprej za živlenje da ne preživijo niti močni niti bogati ampak prilagodljivi predvsem prilagodljivost je pomembna to s pa tok lapo povedala ja no to s pa tok dober ja pol sem pa tko misella da ta temeljno se mi zdi pol za tole naprej eee samopodoba pozitivna odgovornost do lastnega dela samostojnost potem obvladovanje teh osnovnih komunikacijskih veščin tud kar se tujega jezika tiče potem pozitiven odnos do dela učenja sposobnost aktivnega poslušanja znat si postavlat ene kratkoročne cilje potem izrekat sprejemat konstruktivne kritike poznat osnove ikt to je se prav ta osnovna informacijska tehnologija jz sem že mal preveč a ne ? sej to bomo delale pol vztrajnost radovednost odkritost pa to k sem že prej reka sposobnost hitrega prilagajanja spremembam k to mi nismo nekak usposobljeni se men zdi no vsaj jz ne premal gledamo tko ja smo s som smo v eni smeri tele pa bojo ak tele pa bojo mogel bit ne ne vem tud mi se bomo mogel prilagodit sej se prilagajaš ampak tko a veš mislm s to se mi zdi da bo mogu več eee več različnih poklicev več različnih stvari bo mogu opravlat skoz živlenje k to smo bli mi mal tko ne omejeni usmerjeni ja sami smo bli vs preveč tko zdej pa povejte kaj zapišemo vse skupi tlele not ? združimo tole [ime] če ti tole oddaš kar si ti napisala k temu listu je že vse ja samo to mormo ra na mormo razdelat ja razdelat pa tud kej tvojega damo not ne vse skupi sevede ja sej itak moje je nekak zajeto sam jz sem samo posamezne delčke [ime] ma pa vse v lepo celoto spravlen a veš ja to skupi združmo branje z razumevanjem pa tisto izražanje skupi pod eno že neki pisala se prav obvladovanje temeljnih bralnih učnih pristopov za uspešno pa hitro pridobivanje informacij ja ja no napišmo a to damo pol ? mhm kako še enkrat obvladovanje temeljne bralne eem a to more vsaka zase ? ja ja vsaka svoj list odda ? mm ne ne ne ne jz bi jih mogla itak skupi zbret pa je zdej se mi tuki skupi menmo napiše vsaka zase ja sam ti maš prov aha vsaka posebej bi mogla doma nardit in potem bi mogle tle to povedat bom sicer nam pa ti pol lahko to sk fotokopiraš sej bom jz to lepopis nardila se prav to m že vedla kuga je naprej da nam zdej tle zavlačvala kaj maš pol ti [ime] ? eh kaj z eee govorni nastop govorni nastop govorni nastop ja ja ja usposobljenost za govorni nastop ne vem pa da je pripravlen komunicirat eee usposoblen za govorni nastop a je to lahko tud da se zna pač izrazet ? svoje misli svoja stališča in tko naprej ja to no to je to je bolš ja sam je govorni nastop težji k sam izrazet svoje misli vem ampak govornega nastopa vsi ne bo vsak ne bo rabu ne sam da bo jasno povedu kaj hoče pa s kom hoče pa se mi zdi de je pa pomemben a ne potrebvov veš mhm ker eee nnn tak govorni nastop v taki obliki k ga morš ti met al pa ne vem zdej otroc v šol to je v določenih poklicih samo v šol ja v določenih situacijah ja dergač morš pa predvsem ne vem k šefu priet pa povedat jz mislm tko ja v določenih poklicih ja mhm znt se izrazet kaj bi rd in on te more poslušat ja posluša te že oh kolk te pa upoštea ja pa druga stvar seve misle si pa svoje ja ja tako to je obojestransko ja kaj je še punce povej t [ime] naprej kaj maš aaa kaj k sej pa ne vem kaj kaj še nimamo ? kaj če bi rekle tu neka osnovna funkcionalna pismenost ja skrb za naravo s tud nekej mela poznavanje osnovnih naravnih zakonitosti za ohranjanje narave eee no to ja tud lahko ja mhm da veš da te lučka če jo boš dal na nočno omarco sladoled ne bo čakov do večera a ne tko k je blo v šoli v naravi tisga fanta nam pozabla en [ime] je bil od [ime] sina sošolc k je dal lučko na nočno omarco po kosilu k je ni mogu pojest pa ga vidmo zakva s pa to dal gor ? ja na bom mogu pojest ja zaka ? bom pol zvečer ja kako ? pa nas je gledu ni mu blo jasno da se mu bo lučka stalila a veš lušne so v svojem svet ja ja mmm se prav poznavanje osnovnih naravnih zakonitosti ja mhm jah jz dej tisto od narave tud zravn se prav ja kr vse to kar maš ti tlele ja ja ti [ime] maše dobre ideje ja ja jz tud mislm pa tale [ime] da pas o pasivnem znanju tujega jezika sej zakaj pustila ja zlo pomembna eee sej fino je če znaš aktivno a ne sam če zdej gledamo vse učence k ja vsej mal no vsaj enega tujega jezika vsaj ja točno tko sej po smo pa že na pet dost je zej pa navedite pet stališč vrednot ali pa spretnosti za katere želite da bi jih vsak otrok učenec dosegu preden zapusti se prav tle so tisto kar se učenga načrta tiče tle je pa tisto kar bi tko za živlenje rabu tko si jz razlagam to si vi kej drgač ? mhm jz tud stališča vrednote spretnosti [ime] povej ja napisala sem izboljšana samopodoba aha no sej to sva pa mhm preden izstopeš a ne da maš boljšo kot takret ko si vstopu pripravljenost za timsko delo ja skrb za zdrav način živlenja mhm pa čutit potrebo po samoizobraževanju ja super pol bom kaj pa ti ? eee sej sem podobno sam da sem bl eee na dovgo ti to bl strokovno ti kr bolj strokovno napiš nej tud podobno ja sej [ime] dejmo rečt se pravi bomo rekel izboljšana pozitivna bomo dal v oklepaj vrjamem sej smeh se tud snema ja to j zanimiv to je zdravo sej delamo sej smo v učilnici sej nismo na hodniku sam da ni Damjan Murko na konc ti bom potem vic povedala o Damjanu Murku ja ta drugo si rekla ? eem timsko delo pripravljenost za timsko delo si rekla mhm ja to je v bistvu tud prilagajanje ja ne sam aja ja sevede to je vse ja vklučeno se prav prilagodljivost hitra kekršna že kol vsaka je dobra mal škripa skrb za zdrav način življenja tle me niso dober usposobel loh začneš dons delat na tem sej sem hotla že s kolesom pridet pa nimam kam jerbasa dat aja a lohk greš v sre eee v soboto namest mene na un seminar zdrav življenski slog armafleks maš s sabo a veš to b pa blo zate tm ležala v službi ti aja no zdej morem pač eee mankat zato ker sem v službi samoizobraževanja ne sej si že na zdravem načinu življenja k maš igre aja to pa res ja ka maš pa ti še [ime] ? ej to jim pa res lahko rečemo da mi pridemo zdej lej po mam jst tle pozitivna samopodoba odgovornost do lastnega dela napredka razvoja samostojnost obvladovanje osnovnih komunikacijskih tale je tud aha eee pogajat pa miroljubno rešvet probleme v resničnih življenjskih situacijah a ne ? da se zna ja kaj rešuje probleme a pol še to damo ? da se zna pogajat ja a ne ? to je pa zlo pomemben a ni [ime] midve se vedno čis v mir se po pomenva medve se tud a ni res mogoče ? ja je sej kaj v različnih ma sej tom vedla sej kr potem pa piše navedite dve drugi stvari za katere želite da bi jih vsak otrok učenec da bi jih bil vsak otrok učenec sposoben narediti predno zapusti dve drugi stvari to je potem s š samo še dopolnitev kaj tegale gor vsega mhm a tko razumete ? al kak drgač ? jst podoben ja ja je podoben ja a smo že to napisale da zna isket informacije pa da ne le da memorira znanje eee pa da je strpen do drugačnih j sej to smo že zajele ne ? to smo zajele ja kaj bi pa še loh blo ? ja ta pr to pridobivanje informacij siguren tud če še enkrat napišeš da ve da pride do podatkov mhm se pravi de bomo bl tko v tem smislu reče rekle da je usposoblen za kritično presojanje različnih informacij pa odbiranje ja tako eee ? da zna zbrt pa kritično presodet ni vse sveto ja ja to maš tud tle medije a ne pa tisto s s mela v tem konceptu lahko mhm a je to projekt al kva ? one tri ga majo in potem bojo kere tri ? [ime] [ime] pa [ime] aja in tko naprej pa kej v zvezi s komunikacijo mogoče tud se to smo pa tud že v bistvu nardile strpnost to smo tud a ne sprejemanje drugačnih ja tle v bistvu lahko napišemo zravn k se zna miroljubno rešvet a ne mhm lahko mhm mhm preden zapusti šolo ka pa to zadne ko maš ti [ime] ? uporaba obstoječih znanj veščin v novih življenjskih situacijah ? mhm tud a ne ? tudi tako učenje tako more bit mhm mhm ja sej to je to mhm če to zna je na konju to pa res predvsem bi pa jz rekla znati prodajati svoje znanje zdejle še malo drucga prodet sam to ne vem če je že preden zapusti vrtec šolo dijaški dom a ne vem ampak tega bi se nekak mogu če bo hotu prežvet to j kasnej ja o kešni se pa že fino znajdejo ja to pa ja glej naše otroke k so tisto pismo ravnateljci napisal za prost dan ja ja to je že primer de znajo to je to zdej pa to smo mogle v bistvu same naredit do sedemindvajsetega kdo pa je to d to ste vi dobili to sem jest dobila v m mapco ja tole eee podatke in jih damo naprej do sedemindvejsetga potem pa aktiv dobi skupni rezultat vseh učiteljev naše šole izbere po enega najpomembnejšega to bomo pa ne vem zgleda pač strokovni aktiv tako bomo to pol mogle se spet seset na podlagi tega mhm mhm to je isto [ime] to pa ne vem to ni za zdej ne delovni list tri tako samo to ne tis je blo treba samo čak dej poglej kok bo še teh listov ja tle jz mam še dva kurikularni učni se prav to so cilji ne kaj so to ? to še nismo navodil dobil za to potem stališča vrednote spretnosti bomo cilje zgleda da bomo nekej rangiral al kaj cilji drugi spet neki a to maš za naslednjič ? jz mislem da to ni za zdejle mislm d ne ne ni to j naše ja to je blo rečen da to uskladimo delovni list pet prioritetni cilji sej to bo mal še trajal a veš to majo ja da preden bodo eee usposoblene one bomo s še en jz mislm da je tole punce jz mislm da je tole to za tale dva lista bom pa jst [ime] vprašala kaj počet z njima da nej mi pove a že zdej al osmega šestega ko bojo skupej te zadeve ker osmi šesti tuki piše aktiv dobi skupni rezultat vseh to ta aktiv veš izbere po enega najpomembnejšega v posamezni rubiki ga opiše z značilnim dejanjem otrok k dobi skupni rezultat vseh učiteljev ne aktiv strokovni aktiv aja aktiv more to nardit veš koga dobil bomo vse zdej tiste nejbolšga to je delovni list pet a čaki delovni list tri punce potem boš mogu konkretno iskat po moj aja v aktivu izberete deset največkrat omenjenih tez iz obeh rubrik mi jih mamo po pet se prav da mormo na delovni list številka tri deset tez me a jih lohk še kej več na na klopamo izbret moram mi smo zdej v bistvu nardile ja če jih razdelaš ne mi smo kekšno tud skp napisale okej a ne ? a to men a zdele mormo ? a to men prepustite da razdelam pa pol vam pokažem kuga pa boste povedale sej do sedndvejstga bo še čas d se še k ja teb prepustimo ti zaupamo ja ne da ne ne ne bo tko pol kt tis zapisnik a veš po pa po je pa hop zlo ej hvaležne smo ti nared to k pridem gor posluša pa na vsaki seji sej vseen kaj sem napisala hm ? se moraš to tud učit vem ja ne ja sej ja kaj ja to je dejstvo jz a se moram sramvet tega če j pa to res ale eee a s maš ti še kej ? jz ne a lah se pol zmenmo še za kolesarski eee izpit no ravnatelca je reka da b blo fajn da cela druga triada mal to pregleda v glavnem pa itak tko zdej z [ime] sva se zmenile da ta tretji del izpita delamo v enem dnevu [ime] dej poprav me če sem kej za eee pozabila ja to pomen da bova temle določili eno ulico nasprot Tilije jz še žal nisem uspela čeprov sem eka da bom do dones in bomo po tisti ulici se v bistvu vozil cel dan celo dopoldne na vogalih se prav na najbel takih izpostavljenih mestih bojo štirji učitli stal tud celo dopoldne ? celo dopoldne ja in eee midve bova pa z njimi vozili ja pa policija bo obveščena pol pa eem tisti dan zato da kaj ? zato da boste imele v tem da eee dnevu konc a ne ja ja da zaklučte mhm po pa tis dan ja tko k s rekla je izpit na konc v eni ulici boste vozile ? v enem dnevu aaa v bistvu dobr dve ulici mogoče no tko en krog a veš mhm mhm mhm tko da mate vse zavijanje levo desno ja eno tako bl neprometno ja kje ste ve lani vozile če loh zvemo ? še enkrat tle smo začele ja potem smo šle do keržišča mhm smo se desno orientirale potem takoj levo proti Tiliji pred Tilijo desno po ulci dol je stop znak a ne ja potem smo pršle pa prva desno nazaj po pa spet desno in takoj prva desno ne druga desno n eee nazaj ker je bla tista enosmerna aja jz sem šla prva desno in potem nazaj in po isti poti spet pa sem druge pobrala pa spet naprej jz sem šla se prav tlele vn pa des eee eee in pol temle okrog do Tilije mhm pri Tiliji in pred Tilijo desno to je [ime] ulca tam ko naša [ime] st ja ja in pol na koncu ? do konca desno in druga ulica spet nazaj noter ja prva [ime] če si šov po [ime] ulici če greš po [ime] ulici potem prva desno greš not ne ena je bla eee po si šla ti eno naprej nisi takoj not zavil ker je bla nisi šla po [ime] ulici ja aja si šla ne ? jz sem pa šla pr [ime] pa tale je bla včas kuharca ka je že ja ja po tej ulici smo vozil [priimek] po tej po pa nismo šle takoj nasledno noter desno ampak nasledno aja ja ja ne ne ne enosmerna je tista bla not zavijal vozil a je blo prepovedan zavit ? en znak je bil hvala lepa [ime] zlo si bil priden hvala potem pa prideš nazaj eem sam je bo pa v glavnem potem desno zavijanje al kako ? ja tle je blo levo k s mogu potem eee pridet nazaj v na to točko začetno levo ja mhm pa tm je blo tud levo k so šl v levo k Tiliji k Tiliju to j blo razvrščanje tko da je blo vse tisto kar je blo treba noter ne ne ne ker tm je nevarno ker ja ja ja ja ampak niste pršle po tej ulici Vrtnarski eee Vrtnarijski eno ne eno prej ja po je Groharjeva tm tista kako je že ja sej ti si misla neki tazga ne ? ja jst sm tud in ta je dost v redu niti ni tko nevarna no mi smo pa ker tm sm jst vidla takrt ko sm šla aha k majo tisto igrišče k so mel otvoritu se mi je zdev dost mirno no na vem sej je veš ke j sam eee mal zoprn k pride po [ime] ulci na konc tam dol eee gleda ne k se uvrsti na tisto dost glavno mhm pa tle zavijanje nazaj za ns je blo zelo zoprn k se nam je med vožno eee spremenu znak tuki en znak so spremenil a veš znake so spreminjal da je bla prej prednostna una k pride od Tilije sm misleš ja zej so dal pa stop znak pa je bla Groharjeva prednostna in v bistvu k smo se mi učil ja ja potem je blo pa čez noč drgač groza po so pa še znak stran vrgel pa so ga spet postavl tko ja to j blo to so ble ovire tko da tist to bi blo dober ne mhm ja ampak skratka a strinjate pa s tem se s tem da bi tko obdržal da bi v enem dnevu in da bi pol to ne vem ja al športni dan al kakorkol že ja sej je men tud včeri rekla ja ravnatelca prav da ni panike da lahko da ga pišemo da pol ni tis športni dan k ste mele ve v petem razredu ples pa ne vem neke različne aktivnosti so ble mhm mhm samo mormo me letos nek zapisnik napisat zaradi spremembe v letnem delovnem načrtu zarad staršev mhm aha to se prav na konc tega ja ja zadnji športni dan ja ja ni nujno sej mi drug let lahko mamo pa tega pa še tega pa mamo neki druzga damo vn no al pa tko sevede sej to je pač stvar dogovora ja zdej eee pa da bi bla ta ekipa če sem jz [ime] prov razumela mhm ta ekipa učiteljev potem tud kr neka standardna ekipa in bi bla vsakič izpitna ekipa aja mogoče ja aha če se bo dal tko ljudi a veš da k bojo vedel da pol so tud za naslednji aha za naprej tko mhm ker zdej mal razmišla o tem varnostniku da bi stal a ne ja eee pa [ime] pa [ime] včeri je razmišljala o tej ljudeh to mi pa še ni vedla povedat kdo no sej m itak bo še določila k kdo bo ja eee kolk časa pa me to rabmo štir al pet ur ? jz mislim da kr pet pet ur če pet ur pol ne more bit u pondelk k sva rekle drug teden zato ker v pondelkih pele [ime] nekam v Domžale majo ene športne aktivnosti podaljšano bivanje ne vem in je prov prosu če jih lahko midve v pondelk ampak verjetno tud za vaju vela ne vem ob dvanajstih tiste ki grejo na neke športne aktivnosti s podaljšanim bivanjem da so ob dvanajstih že pred šolo js reka da za naju ni problem da lahko garantiram a je zate problem [ime] ? ne ne ni ni problem tko da to je zdej treba ga vprašat včer k sm šla domov iz službe mi je reku to pomen da ob dvanajst da v pondelk ne mormo met kolesarjenja da ga mamo lah recimo v tork pol boš mela pol ti v tork ? čaki a ne bova mele isti dan ? ja a bova mele isti ? jz sm misela eee j a bojo ljudje dva dni stal na križišču ? jz ne vem to zdele razmišlam to ne vem a veš ker e dva razreda a ne mhm v petih šolskih urah je kr sej če ne greva hkrati zat a bo to šlo ? jz sm misla da bi blo bl praktično zato k ljudje stojijo na križišču a veš da ne bojo dva dni stal ne ja ja sej itak vozva v bistvu sej jih mata pet lahko če sta dve ne a ne ne bova živjo pet ne ne vs eee potem bova vsaka svoje vozile ker če bojo pač tisti ljudje tam stal so pač je neka zagotovitev varnosti ja ja na tak način a veš vsaka s svojimi recimo zdej do petimi ne a veš ampak saj ni treba da hkrati štartava z zamikom par minut pa vozva vozva okrog eee ? lahko pa na isti dan jz ne vem kako va midve zdržale štir ure se vozet z njimi okrog bolš kokr pa tist k sem se tlele vozila to o problem ja sej ote mal odmora vmes nardile [ime] sori jz ja sej vem a si mela ? ja sej zato sm zamudila jz ne bom tega nam dajala a veš okej zdej jz s no ampak kr eee itak moram analizo tega nardit pol ja tko da mislm da je tole bl praktičn pa bl varn če v enem dnevu policistom obvestil h policiste mo poklical pa bo dej se pogovarjamo o kolesarskem izpitu k mo letos ga v enem dnevu naredel tist zaden del a veš ena ulca temle okrog lepo tko prav ravnatelca da nej vse skep odločmo če nam to ustreza sej velik šol recimo poenostav stvari ja prbližno tisto traso k ste jo vi mel lani ja mhm zdej sam dan kdaj določet ? kr povej a rečeva tork ? če bo vreme tork ja če bo ker v sredo gremo mi v Ljubljano mhm torej maj eee tist tam nek nagradni izlet za zobe mhm eee dej pa če policist nav dej j pa vprašanje čev policist loh v tork a veš ga gam poklicala bojo že enga dobil pa pr nama sploh blo jih ni no ne zdej je pa letos drgačna zadeva letos smo dej no nehej ej hvala letos je pa strašno zagnan ta ta nov sektorski ne bom hvala lepa ja a veš sej ja prov sej bolš de je tkole sej smo me tud ja mislem vsa leta do zdej smo se hajkal preveč ja po j to zmenen sam ravnatelci povem da smo se tko zmenil da se strinjate tako je to pa spelemo po mo pa videl kako bo s kakšna bo izkušna pa pol drug let mrbit res tko tako je pa še en problem ne letos eee zarad tega eee tekmovanja Kaj veš o prometu me je ravnatelca včer spet vprašala ka kako pa kaj čeprov ona razume a veš da jih na mormo mi nava naučit zdele za tekmovanje v roku šternajstih dni kokr so nam oni poslal vabilo ravnatelco pa zdej on kliče ta gospod k organizira prav koko a sam uraden lah vozjo a sam uraden lah to delajo tud mi nismo ker dej zglea da sam Radomlje k so ble prpravlene na to s tem s se s tem ukvarjajo mi pa ne razreden učitelj to a veš se mi zdi tm dela učitel tehnike tm dela učitel tehnike k se s tem usposabla vsaj koker sm jz [ime] sprašvala ja mhm tehnik aha oziroma ta je zaposlen v podalšanem al ko ne vem točen no v glavnem vem da je športnik pa tehnik sej tis k sem jz brala k sva dobile eee tist bi kamot naredel z učenci zdejle recimo s temi k se prpravlajo na kolesarski izpit teorijo znajo eee praktično tud znajo samo če bi jih hotu pa na tekmovanje pelat bi mogu pa precej eee z njimi trenirat a prov tekmovanje je ? tekmovanje Kaj veš o prometu teorija in praksa ja seveda a veš kok je to treniranja kolk so in eee na poligonu to b mogu trenirat še pa še ur zato da bi bli res spretni to ni če ne brezveze de jih dej peleš tja da se ti zvračajo ja ej ne sej to bi mogu trenirat a veš mhm a ti si mela to ? mhm sem šla tud z enim na tekmovanje no viš drugo leto boš lahko s svojimi učenci to ja k boš eee mislm eee k je rekla ravnatelca da b blo dober dat v ja letni delovni načrt če že prčakujejo od ns a veš ker v bistvu ubiješ dve muhi na en mah ne sam morš ta prav čas se prpravt ne časovnico da si nardiš nej kr sam nej ta pravga določjo da j prpravlen da prej veš ne veš ja konc leta ja se ne bo en mal bl okoren pa ne vem kakšen suku tm s ta malimi na tekmovanjih ja a je še kej tacga zdej z ne za četrti ne v bistvu ne eee mormo se pa samo še eee t ko bomo tole eee te povzetke delal taket da bi se pol še za te učbenike zmenile mhm bomo kr skupi naročale ker zdej jz da [ime] potem predložimo kako in kaj kašne učbenike ? ne ne sej smo že dal ! ti si tuki ja gradivo od Rokusa in te stvari in da bomo takret skupi pogledale a naročimo vsaj za ns ja a veš da mamo za učitelje aja ja ja ja mi smo že morali dat za učence ja da skupi pregledamo a veš da ne bi vidve posebi neki midve posebi da skupej pol v en seznam damo čeprov tist kar smo dale na začetku leta do zdej še ni blo mhm ne jz tud se tud nismo ne med letom ne bo je treba junija in takret naročit potem med letom ja pa sej ni blo med letom to smo avgusta na prvem na prvem smo mele to sestanku sem gledala po zapisniku sej smo sej smo se ne dela oddet aja junija mi pa smo pa tud ni blo no tko da letos ušlo naročit mormo od kaj je že una [priimek] to je [ime] [priimek] no od nje za pet razred zarad škatle ker tiste literature pa nimamo mhm so zlo podrobno izdelki not opisan kako se delajo mhm ja z interneta tist potegnemo mhm ja ja ja ja ja tega nimamo ja ti to pa nisem vidla ta je pa iz od Izoteha za četrt razred una škatla ja in peti in peti in peti oboje je tud treba že naročit ja čim prej ja naročit sej to je tist k sva že mela takret a ne ja tista ampak je bla tam je pa norišnica delat tist posebi je treba naročit mogle te še enkret vsest ja ej a rabva medve za šole dober punce v redu okej