Sestanek učiteljic, razpravljajo o nadomešcanju izostale učiteljice, načrtujejo šolsko delo prihajajočega tedna. [Gos] snemanje Katja Krapež transkripcija Katja Krapež 1.1 CLARIN.SI http://hdl.handle.net/11356/1438 www.clarin.si www.korpus-gos.net/

Avtorske pravice za to izdajo ureja licenca Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0.

Dovoljeno vam je: reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti predelati delo Pod naslednjimi pogoji: Priznanje avtorstva — Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence. V znanstvenih publikacijah to pomeni citiranje ustreznega dela ali del, dostopnih na domači strani projekta, http://www.slovenscina.eu/. Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene. Deljenje pod enakimi pogoji — Če spremenite, preoblikujete ali uporabite to delo v svojem delu, lahko distribuirate predelavo dela le pod licenco, ki je enaka tej.

This work is licenced under the Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.

You are free: to Share — to copy, distribute and transmit the work to Remix — to adapt the work Under the following conditions: Attribution — You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. In scientific publications this means citing the relevant publication or publications, referred to on the home page of the project: http://www.slovenscina.eu/. Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

2021-09-23
Sestanek učiteljic, razpravljajo o nadomešcanju izostale učiteljice, načrtujejo šolsko delo prihajajočega tedna. 2009-07-20 terenski posnetek 2009-07-20
formalni delovni sestanek GO Dobravlje 2009-05-15
prvi nivo ima uosmi ima drugo uro in deveti ma tretjo uro in deveti razred ja mhm in tu bo mela [ime] ja osmi razred ima eee na vem kej nardimo kej popravi jutri al grjemo ? hm jz bi skor počakala na pondelk kr mi more še eden test in puole so že vsi popravlali ? ne jz nimam še neč popravlenga ampak do jutre loh popravm verjetnu je bulši de bi s popravo počakal res na pondelk de bi vsak pr svojmu k ga pač uči in bi za jutre napravli kešn delovni list ja in tud kešn zamudnik de loh še piše ne ja mhm ja d ne delimo testov preden vpisujemo ocene in tud da bo [ime] sama vpisala svoje ocene mhm ja ja k muerjo pogljedet test in puole bo so kešna vprašanja in n bi jz tega reševala in bi potem eee za jutri prpravli delovne liste se mam tuki učbenik počaki najprej z uasmi nje ? ja al pa delovni zvezek če je kej eem v uosmem kej vi ste vse v kar je v tej enoti ? mi smo delali ja sam jz nimam prvega nivoja vem pa da je pa [ime] delala osmi mam jz prvi nivo osmi kej zdej govrimo deveti al osmi ? aha osmi osmi osmi [ime] vem da je tudi delala to vi šud vi šudnt mast maznt to vem da je delala eem ja mhm men se zdi ne vem če je to že te ogorožene živali zej na sam ta se mi zdi kr zanimiva stvar ne bi ? ne bi jz v prvem nivoju ogroženih živali ne bi ne nu sem mal študirala de bi šla de bi šli kr naprej na novo lekcijo to ? smo že meli v bistvu eee ma to je v bistvu že del ponovitve iz prve lekcije ne mhm mhm jz sem tud to tud to delala ma jz mislm da v prvem nivoju prov vrst dreves de na bi in nasledna je pa eee nasledna je še zmiri eee prezent prfekt sam je v drugi rabi prfekt evr nevr ja evr nevr hev evr hev nevr ne ? mislem k smo že strukturo tolku eee obravnavali de je fajn de še zdej ti dve mism pač izkušnjo pa te stvari po bi brali tu besedilo ? brali in poslušali bi brali in ga poslušali tako bom jz gor uštimala na računalniku sam klikneš in se sliši mhm na cede imaš tud gor projektor boš lohku ustavla kjer boš hotla in tku bo na računalniku nje puole na cedeju ? no dobro mhm jz mam vse na računalniku posnetu ker je bl praktičnu ne iščem nikoli cedejev pole in puo bi sam tuo ne ? tu tu pustimo za drugič ? eem tu že n vem kok je povjeznu nje je s tem nje ? ni s tem besedilom to ja s tem je ja piše ja zelo bi lohku tu napravli eem lohku tud prpravm teku de boš de bo za projekcijo de bo tu že kej oštevilćenu pa označenu kr tuki recimo za prvi nivo lip al pa fajt sins al pa kej tazga in njim je tu mal pretežku in eee de de se nardi neki bl bl eee izvedljivga no mhm kr će ne razumejo besedišča če ne razumejo besedišča pole vajo eem ne vem jo nehajo delat o tu bi blu besedilo stran sto oseminštjerset prva in druga prilagojeno besedilo ja bomo prilagodili ja imaš moguoče delovni ? n n ne kr dns nisem mela pouka kr mislim de v delovnem je tudi kešna vaja kej čem jet jeskat ? lohku če ga imeš ti bliži ja jz ga nimam guor imam v zbornici bom takoj evo nje to ? kej da ? [ime] hvala evo tega in devjeti so istu pisli nje ? istu so pisali ja tku de tm greste tud naprej al kej ? ja jz bi šla tm kjer sem ostala sej bo prnesla [ime] zdej učbenike aja ima tud [ime] prve nje ? [ime] ima tud prve ja ma devjete ja tud ja sej osme ima [ime] sam bo nardila bo ona vzela drugi de bo tebi dala prvega mhm veš kej me moti pr teh slikcah de so vse v enakih barvah kej tebe tud to vizuelno moti ? take eee mhm tako se mi zdi neizrazito morš duobru pogledat sliko de ja ga nimaš tud jz zgleda de ga imam v razredu hvala dobru eem pa po misl sem sigurna de de sta še ni dve primerni vajci vsaj v delovnem zvezku ja začjetna uvodna mhm kr tuki je še nivojsku razdeljenu in tiste ta prve so kar lahke teku de se da tele v razredu lohk pa po doma pogledam in prpravm taku de boš mela zadost enga in druzga v redu ? mhm sej bom jz prvo uro že tukej tku de ja pršla z prvo potem je drugi druga deveti razred eee se po bi šli jutri vsi s to snovjo naprej ne ? mhm se pravi tko sm razumela ti vzameš drugi nivo skupino od [ime] ona vzame tvojo prvo jz pa mojga moja tista dva nivoja nimam spremembe ja se nič ne križa ja ja ja kr tam se ne križa ne ? in potem še mamo deveti razred eee ja spet imela prvi ki je od [ime] en ta drugi vzam čaki en ta drugi vzamem kej jest ? tist je prvi nivo tist je od [ime] ja jz jst vzamem ja jz ja ti ? četrto al peto uro vzamem jz še drugi nivo od [ime] aha ja no kr se izide ne ker eee ne mormo pa tri bit hkrati če ene ni ne jz mislim da eee ta drugi nivo da bi delala ta eee givin edvais al edvais peič al kako je blo ne givin edvais smo že ta eee en edvais kolum ja eee givin edvais pol eee edvais kolum tega nisem še če ima še smisel to obravnavat al bi blo it za na novo lekcijo ? tle se ponavla verjetno utrjevanje jz neki jz neki sem eee fajn je tistu zatu ker so lohku malčk o svojih problemih pomaga mhm jz sem nm naročila napisat napisat eee eno eno pismo to v to rubriko z enim svojim problemom in ne vem de jim starši kej ne pustijo pa kok so zalubleni pa mhm mhm mhm mhm eni se kr na morjo sprjaznt de bi eni kešn problem meli al pa karkoli sploh ne če morš pol neki napisat mmm eni so rekli ja jz nimam nobenga problema pa kej čem pisat tku ne vem jz bi šla eee za prvi nivo je važnu sej ostalu bos bojo pol mhm prvi nivo hja čaki dejmo pogljedet tuki učbenik prvi nivo smo zdej ja tu je mejla [ime] [ime] jih je mela ja veš kej ta prilagojeno ja so kar precej ponavlali ja sej eni eee majo tud še za bit vprašani je rekla ja eni majo za met neke predstavitve ne al kej prvi ne tistu je drugi nje nje prvi nivo ima za bit majo za bit vprašani ma maj vprašani ma majo lepu vsje razporejenu točnu kej nej bi bli in vsje in tu se že kar na en mejsc vlejče kr je nonstop nejki odpada enkrat so npzji enkrat je popravljanje non stop je nejk druzga mhm tku de ja priprava na test ja zej lej jz točnu ne vem de loh gremo mal skuz tistu k eee de vidim kolk kolk še majo zdej al al al je šlu že vsje mimu zej k je bla ta priprava na test in bmo vidli ma drugu in puo naprej bi šli vi ? ja mi bi šli naprej ti bi šla že naprej ne ? ne vem še kej točno še ti boš kej ti nardila v devetem ? to pesmco smo delali enkrat ko tebe ni blo set ja ko sem mela vse skupej pomešane džimi džet end his tivi set to smo to ja se prav to smo delali in to te dve ne tins loh gremo na na vrednote kej pr teh eee ko sam potem lohku kej ? pr tisti edvais kolum ja ? tm gre verjetno za if utrjevanje if in pa teh niti ne šud givin edvais al ne ? aha bolj ma ni ne vem niti ne niti ne kr eem gre bl za tu da se izraziš eem ne vem tega jz še nisem delala ne vem kr eee po eni strni je fajn po drugi strni pa tok bistvenu tud ni ne vem če ne loh grjemo na vrednote naprej ja gouin bikam difrent pr vrednotah bi se šlu kej za besedni zaklad najprej lahko pa tud pri eee prvem nivoju se nardi kešn delovni list in se ponavla stvari za nazaj oni lohku preteklik zmiri ponavlajo se mi zdi se ga spravi v en kontekst eee in eee in se lohku a a se ti n zdi ? mhm ja tm je teku vsakič znova ne vsakič znova je koristnu ker vsakič je vse znova ne ja kr je vsakič znova in kr drugu letu eee past simpl bo rabu tega pa najbrž tud na bo ne dejmo pa mal ponavljat čase ponavlat čase ? prov tku keku se napiše nekej sedaj vedno in te kej se ti zdi ? mism de de je bl bl lohk ker tudi eee vmes karkoli druzga boš della s jz imm zmiri občutk de se nekomu vpičm v sred dela no na vem če nisem prov sigurna kej eee kaku uan misli nardit ja ja puole bomo mi ponovili tistu kar nej bi oni bli vprašani in ponovili bomo čase ti ti da ti puošlem kešn delovni listi s časi ? mmm ne sigurnu jih imam lohku če imaš kešnega že ti pravlenga ja de so prov vsi na i v rečmo v isti nalogi vsi zmešani al tku po dva ? eee enu in drugu imam jz tu enu in drugu mmm bom poiskala puo in ti pošlem popoldne v rjedi puo bomo kar ponavlali zetu kr se mi zdi de karkoli druzga se boste bl lovili in ti in oni še [ime] mism ja ja ja je res zuoprnu ne če če nisi skus u eee jz pa jz ne vem jez skor de bi šla s tem naprej pravila in tu prov je tud taku če grješ s tem naprej lohku vmes vklopiš tud tu ja sej ker je ker je lohku eee pismu v to eee svetovalno rubriko zato ker tebi ne pustijo it ven po osmi uri recimo ti maš pa petnajst let vsi prjatli so pa do enih zuni pa ga žurajo recimo ne mism ja na primer inu bom potem povedla na primer ja ja ne vem ne po vsebini tuki ena je ljubezenska ena misl de tega nisem še jz della tud jz ne ma tuki so se kar smejal mhm tuki piše ena punca de de sta se de je pač od fanta dobila francoski poljub in de se boji de je noseča in to so bli kar komentarji ma sej prov sej prov kej ja uuu sam sej kešne sej tud kešna naša Smrklja al kej so uni časopisi lih nejk tazga tu je a la teta Justi mhm kej po nardimo taku ? mi gremo z unm in al boš ti šla tud z unm ? mhm lahko grem naprej ja in se pol vrnemo tja dobro ja mhm ne k mism po vsebini paše tud tistu skupi no ne vem tako ja lohku de bm tud jez še vmes vteknla kešn edvais kolum k smo že delli keku je pa tu ta problem recimo ne itak moram še kej spraševat in po so pa modalni glagoli ja to bi blo pa fajn mal obdelat preden zaključejo in časa ni več prov dosti en dva tedna bo zmanjkalo za deveti tri tri tjedne ja tri tedne kok majo še pouka štiri ja za devjete bo vmejs še kešna ekskurzija športnih dnjevu najbrž tudi še športni dan ja ja tu ja ja športni eee tudi ta Benetke petek ekskurzija je ta kot končni izlet ne dobru de je sam en dan valeta kr računej valeta je v bistvu med tednom je na sredo je pred predzadnji dan se prav de grejo trije dnevi falit brez nadaljnjega tku de še štrnajst dni če ostane takih pametnih delovnih ja dobro gremo pol na nasledno to smo zmenjeni gremo loh na nasledno točko v rjedi kej bi še mogli ? jz mam zdej ne za jutre te dve uri ti imaš zej ? mhm jz mam še eno dodatno v devetem zmejnenu eee kej rečemo tem otrokom nej napišejo še tista mnenja z Dansko ? joj sej res izmenjava kej tud kešn v prvem nivoju v osmem ? ma nje v prvem najbrž d ga ni ne ma veš kej jest u ne sej v prvem nimaš nobenga v tretjem nivoju nem bom rekla pa nej kar med poukom napišejo med poukom ja pa ne ja po bom imela in če če nem rečem doma ne bom mela ma kej pa če bi ti otroci pol še neki napisali za Prepih sami ? zakej bi zmeri da se vidi z njihove perspektive kdo je tako dobro eee pisno ? lahko lahko [ime] [priimek] ? al [ime] [priimek] ? [ime] tudi še bel [ime] [priimek] al [priimek] mhm mism taku je [ime] [ime] je bel vodljiva ona ona se pa razpiše [ime] [priimek] pa nej [ime] [priimek] da notr ja bom vidla bom vidla kej bo pa od Londona bi loh tudi kej za eee Prepih napisali bom rekla jz [priimek] nej kej napiše ola čeprov so punce bolj izčrpne fantje oklestijo celo zgodbo ja fantje zelo oklestijo oklestijo za duol pa je pa gos gostila eno z Danske katera je šla eee [ime] [priimek] je šla v London pa nej bla z London ja mism sej una tudi ne sam ja ja [ime] [priimek] a ne ? nej napiše to s perspektive kako so doživeli kako so doživljali in eee gor ko so bli in zdej ko so pršli dol sej fotografij še zdej nimamo in potem se bi pa lahko je oblubla ? sej je že meni oblubla [ime] je oblubla sem jo vidla včerej neki je ja de je tebi oblubla mi je to povedala in de bo prnesla ja meni je že oblubla ma recimo dns je najbrž bla tud v šuli pa ni ni vrjetn čaka de bo prov angleščina ne ja kej bi tud za v Goriško kej al ne bi ? eee ja sam nej bojo vsaj različni kr z mmm zadnič n vem eni članki so se začeli tku pojavljat in puo zgljeda pa še prov mal a od Danske al ? ne mi smo poslali eee nje nje nje nje nje od naše čist en vrtec ena in ista slika en in isti tekst in puo je bu Latnik Prepih Goriška ne vem Primorske popolnoma istu ne k zej če k tu večinoma berejo eni in isti ljudje bi se mogoče mal pa nej eno ne vem tko ja tku sej tu ne d sta različna ja ja ja zadnjič je blo v Goriški in v Latniku mi smo poslali zadnič ta dva ne ja ampak sta bla dva različna članka eno z enga eno pa mal z druzga vidika in je bil v bistvu že drug članek sem ga tla prilagodit in tu de n kar kopiramo in pošiljamo enih in istih člankov k po se zečnejo rejs aha fajn puo nej v časopis v Prepih se da pa v Goriško kr pokriva večje področje se pa da s šole ja ja ja ja in v Goriško lohku ne v Latnik bo eden s perspektive staršev ne ? smo rekli da je dobro de je tud s perspektive staršev in tukej če bi učenci Prepih bi učenci in v Goriško recimo eno notico bolj kej se je zgodilo mogoče ja ker jez jez sem govorila z [ime] in če bi mi mel fotografski material kar ga zdej nimamo bi se lohku za en jutranji program zmenli d tu mal obširno opišemo mhm ja ma dejmo tu čim prej ja nardit ja ka tu bi mmm sam jez bi mal nate računala veš de bi šla kje jutranji na tele na televizji misliš to ? ja ma skupej gremo ne ja ja na televizji ja na Primorki gremo skupej sevede ja de se tu mal pove k recimo z Vipava je mela v istem času otroke z Bosne in so tu pršli posnet ampak tu stane tu stane da te nekdu pride posnet in te da na televizjo in eee mi nismo šli niti v to niti razmišlal mhm mhm ma bi šli bi šle skupej dol in še kekšn otrok d gre ne ja ja sicer nisem lih od tega jz je pa treba hitro ne karkoli na televiziji loh zgledaš tako strešno lep in nekdo k je s recimo eee ne vem joj ja po pa komaj čakam no pa unu tu je pa unu filmski al te ljubi kamera al te ne ljubi kamera tu je pa tku pole po je po je pa po je pa drugu viš to to ne veš eee ti si lepa tako ti si lepa jz sem z grozna na televiziji no ja v glavnem to bi blo za nardit sam tu bi blu zdej spravt ta tjed za spravt ta tjedn skupi ča časa ni več ne tudi bo ne bo več aktualnu ja ni več ne tudi eee če če maš ti ne bo več aktualnu ne ja ta tjedn magari tudi je junijske številke bojo ne sej tu tu so zmer na začetk mejsca ni problem ne ja po se pa da e na intetnet in te stvari kr tu se mo tu more jet ven in če bi saj rekla [ime] tako eee aja sej ko mamo fotografije vemo kej bomo povedali ne gre lah pol ta en mal takret je pripravljeno ni več improviziranja kej tis tisti moj člank de bi dala na internet ko so mi ga objavli v Otrok in družina ? jz mislm de ja al imajo oni kej proti ? oni ne ? m m ne ne ne sej tam je prva objava ne ja ne vem ti loh člank objaviš še kje drugje tm je prva objava to mi ni čest jasnu ja ja tu najbrž ja js mislm de ja če nisi plačan mism če nisi honorarni sodelavec če si tku pomojem lohk svoj člank ti pošleš tku ku tukej po vseh po vseh časopisih eni in isti potujejo če če si ti kot tko ne napisal ne da si v pač neki pogodbi z njimi po je pa drugu ne ne nisem dobila ja ja še kam drugam ja mhm ja sigurnu zato kr tm eee ja jz si mislm da ja se pa spodej lohk tud napiše de je blo objavljeno tam in tam ja taku ne k tam sem tako mal s perspektive staršev ne al se odločaš al eee ne ja najbrž mamo še kej zdej ? ocene mate vi že vse ? men še manjkajo še mal kolko bomo meli v devetem dve al tri ? ustne ? al sploh ? na splošno jz mism jz mislm de tri ja aja čaki tri so tri so ne tri so definitivno štiri pa ne vem če bo zneslo mislna sem da ja še z eno govorno vajo sam ja ja sam ne sme bit več pisnih kot ustnih se pravi še eno govorno vajo na hitro sej napovedala sem jo ja sam je težku spravt skupi če ne pa loh tud neki malga napišejo v razredu na neko temo pa se da kot nepisni uni tak v bistvu ni test kot izdelk al neki tazga in nardiš v eni uri al pa v dveh urah dobiš za vse kot ocena iz izdelka kot izdelek ja kot ocena ja sam tu tu imam jz zmerej problem kako ocent ja smo pa ma ja neč eee kešne kriterije kot za pisni sestavek vzameš jim jih predstaviš in potem po tistem mhm ma ja sej to sem jim rekla to nej nardijo prijateljstvo in to bo govorna vaja in nej nej jo predstavijo tko v po tem vzoru pisnega sestavka nej mi nardijo govorno vajo tako pa bo dobro smo končali ? jz mislm da imamo al kej ?