Šolska ura matematike v tretjem letniku poklicne srednje šole, priprave na test. [Gos] snemanje Barbara Omahen transkripcija MatejaS 1.1 CLARIN.SI http://hdl.handle.net/11356/1438 www.clarin.si www.korpus-gos.net/

Avtorske pravice za to izdajo ureja licenca Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0.

Dovoljeno vam je: reproduciranje, distribuiranje, dajanje v najem in priobčevanje dela javnosti predelati delo Pod naslednjimi pogoji: Priznanje avtorstva — Pri uporabi dela morate navesti izvirnega avtorja na način, ki ga določi izvirni avtor oziroma dajalec licence. V znanstvenih publikacijah to pomeni citiranje ustreznega dela ali del, dostopnih na domači strani projekta, http://www.slovenscina.eu/. Nekomercialno. Tega dela ne smete uporabiti v komercialne namene. Deljenje pod enakimi pogoji — Če spremenite, preoblikujete ali uporabite to delo v svojem delu, lahko distribuirate predelavo dela le pod licenco, ki je enaka tej.

This work is licenced under the Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.

You are free: to Share — to copy, distribute and transmit the work to Remix — to adapt the work Under the following conditions: Attribution — You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor. In scientific publications this means citing the relevant publication or publications, referred to on the home page of the project: http://www.slovenscina.eu/. Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

2021-09-23
Šolska ura matematike v tretjem letniku poklicne srednje šole, priprave na test. 2010-03-08 terenski posnetek 2010-03-08
poklicna strokovna, naravoslovje LJ Ljubljana 2010-03-01
pejd normalno kakor [ime] ti tud trenutek hitr hitro ne morem jaz sem okej hitr čis dobro smo se pejte noter no [ime] eee kdo majnka [ime] profesor prosim ne [ime] no odmor je za to če je kratek ja ma hja nardim ej dejmo profesorju bo učitelj profesor jz ga bom jutr prnesu profesor fesor jutr bom prnesu opravičila boš mi potem dala ko mi ko mi bo dala [ime] dnevnik bomo v neki drugi profesor a to že snema ? ja uro prnes seveda snema kaj pa drugega okej še še nekaj drugih stvari mormo opravt tisti ki greste na prakso v tujino se pravi projekt Leonardo [ime] [priimek] profesor jz ne vem če bom šu ja veš kaj to je to je to si pa zmišljevat več ne morete ne moreš drugič bi enkrat ne bi ne ne jz ne vem če bi šu to boš urejal s profesor [priimek] ne z mano ja aja eee torej torej vi ki ste prijavljeni [priimek] [priimek] boste zej na tale list napisal svoje podatke upam da znate vsi tolk angleščine da boste znal pod napisat se pravi priimek ime spol naselje poštno številko kraj potem pa datum rojstva kraj rojstva eee telefonsko številko in tudi elektronski naslov napište razen če ga res nimate zato da vas bodo lahko obveščali bom jz profesor prvi dejte sem ajde kr po vrsti najboljš je res najboljš je res dejte prosm mir no umirte se umirte se [ime] prosm eee vi ki pišete te podatke morte jih pište prosm po abecedi se pravi eem [priimek] [priimek] da bo potem olajšano tipkanje eee [ime] ne smeš jest med poukom posprav ja ne potem potem osemnajstega osemnajstega marca bo matematično tekmovanje kenguru ja lepo bi bilo da se bi ga nekateri od vas udeležili [ime] [priimek] želim da greš želim da greš na matematično tekmovanje nočeš jet ne [ime] ja sej gre za sej gre za konkurenco ekonomistov ne sej ne boš tekmovala z gimnazijci ja kdaj pa je če bo pozno jz ne morem ne ni je je osemnajsga marca mislim da je to sreda po bom pa šla šesto in sedmo šolsko uro četrtek okej al četrtek te lahko prijavim ? to [priimek] lahko dobro se pravi pišmo tretja ef ne smeš to ti pisat [ime] [priimek] eee povedal povedal dej mi povej datum rojstva profesor a je sam za obkrožvet osmi šesti dva dva tisoč devetsto dvaindevetdeset osem šesti tisoč devetsto dvaindevetdesetga dvaindevetdeset [ime] greš ? [ime] [priimek] ka pa rojstni datum enajsti sedmi enajsti sedmi dvaindevetdeset eee [ime] za na vaje s tem te lahko zapišem v redu ? to je tristo evrov kva je ? četrti v akcijo naj bo ja no datum rojstva [ime] triindvajseti drugi drugi dvaindevetdeset dvaindevetdeset se pravi imela si rojstni dan ne ja bravo profesor ka pa varstvo osebnih podatkov ? eee katerih podatkov ? osebnih podatkov snema ja ne bodo ja prav kdaj to ? potem potem naprej kaj mamo še [ime] eee osebni izobraževalni načrt maš izpolnjen ? do jutri boš to uredil da ti ne bo žal se je prvič slišala ne dal sem ti ga že dva tedna nazaj nazaj ne pošlte pošlte [ime] [ime] ti dej pa prosm mir in se usedi tam kjer sicer sediš o ja o pa je eee potem potem gremo naprej z opravičili opravičila prosm ja profesor m ? [priimek] opravičilo profesor jaz prnesla za kater dan ? eee ja kva če pa rabi petindvajsetega drugega ekipo [ime] maš vse podčrtano zadeve ? manjkala si prvi dve uri je to v redu ? peto uro pa prvo uro ja prvi dve uri v redu eee potem sej mamo ja dej tamle s če je oddan da bo na de bo izpolnu pa je opravičila potem še čakamo kva se zdej sej ves [ime] si reku da prneseš [ime] [priimek] ja opravičilo za pondelk boš morov prnest za pondeljk ja jz mam za četrtek ga imaš eee ne ja moraš drgač bo neopravičena ja sej je še do četrtka nima eee kaj pa v četrtek [ime] [priimek] mam manjkal si zadnji dve uri pri slovenščini al kaj ste to meli ja slovenščino samo eno sem manjkov zapisan si dve [ime] neopravičena ja ja pa dve si ti zapisan ja pa sm sam eno s prvo uro sem bil potem pa potem pa se morate to s profesorco zment sicer bom oboje pisal neopravičeno če to ne uredite jutri mora bit to urejeno bom bom ja tudi ostali in potem kdo še drugi pa niste manjkali torej z opravičili konc zdej pa mislim da je eee zdej pa mislim prosm [ime] profesor ja mam to pr sebi še tle izpolnt eee bova na koncu ure pogledala prav ? de še dopolnijo in dajo podpisat ja na koncu ure bova pogledala sam ne pozabit ne razumeš me dej na še stišajo se tako zdej pa mislm da je [ime] na vrsti [ime] kaj sva rekla da boš znal ? logaritme logaritme ne krasno pa eksponentno funkcijo moraš znat tako zdej pa prosim popoln mir začenja se matematika vadmo za eee petkov test odprite zvezke in pišite jst ne bom [ime] loh začne ne sej [ime] aja manjkajoče nismo zapisal kdo danes manjka ? eee ona [ime] pa [priimek] manjka eee [ime] [ime] pa [ime] dežurata zutri to sem opazu ja tako zdej pa zdej pa gremo z vašim testom v testu najbrž ne bodo manjkale eksponentne enačbe pa boš [ime] dve rešu na tablo najprej boš rešu enačbo ulomkova črta ja eee zgoraj je petindvajset na iks plus ena petindvajset zgoraj iks plus ena v imenovalcu pa naj bo pet kva se na dva iks minus tri pa krat sto petindvajset na iks [ime] kar dej naslednjemu kdo pa je ? jst po abecedi aja v redu je enako ena mmm gre na ne aja z isto osnovo vse zapišeš tolk ti lahko pomagam a to ja eee drugo začel eee a ze se preizkusi samega sebe vse sem slišal seveda jupi a je brez a ni to je pod desnim robom zej mamo m ni treba izpostavlat samo [ime] opaziš da je mogoče vse potence zapisat kot potence števila z osnovo pet ja torej namesto petindvajset v kašni zvezi je število petindvajset ? s številom pet pet na kvadrat tako ja v redu [ime] hočem da molčiš in da pišeš posprav oblačila s klopi pa priprav zvezek in piši vse še kakšen oklepaj manjka dvakrat oklepaji sicer more bit ne dvakrat oklepaj pa zaklepaj tako je in potem in potem mhm u lahko prepišeš seveda a to je sto petindvajset pa pa pet na pet na a pet na koliko je sto petindvajset je pet na tri na petndvejset pet na dve tri pet na tri torej imamo pet na tri iks tako je enako ena zdej pa naprej da vidimo naprej ka pa zdej ? kaj boš zdej nardil zgori boš razrešu oklepaje ne razreši jih ostalo za sedej prepiši brez oklepajev zapiši tako drži v imenovalcu bi že lahko upošteval kako se potence množijo [ime] ničesar govor [ime] prosm [ime] ti to kr še seštej pobriši tm k si napisal povej koliko pride če to vse skup sešteješ če seštejem bo pršlu pet iks minus tri tako pet iks minus tri je enako ena kako boš pa zej kako boš delil potence ? ja pač deset te te odštejem ja tako odštej eksponenta pa boš dobil kr povej koliko dobiš minus tri minus tri iks ja tri iks eee če pa številke odšteješ minus ena ne bo držalo dejva najprej tisto napisat kar si že prvo reku reku si minus tri iks boš pa potem dve pa minus minus tri je plus pet je plus pet tako je enako kaj boš pa na desni zdej z enko nardil zdej počas pa tudi z enko kej nardiš mmm [ime] dej slušalko ven iz ušesa drugač bom pršov k tebi s škarjami pa pa bom se pa ja mhm mmm pet na nič pet na kolko ? se so tako dobro zdej pravilno nadaljuj [ime] prosm da molčiš in se obnašaš [ime] gotov še se pa čist tle loh ja kam dvajset ja Kle Klemen Klemen [ime] ti tudi petndvejst pet no kaj sedaj [ime] dvandvajset ja izenačimo eksponenta minus pet iks pet je je enako nič tud da sta osnovi enaki smo upošteval da morta bit tudi eksponenta enaka torej torej izračunajte iks to pa več al majn znate to je za osnovno šolo če ka ni tu ne ne ne ne lažje je lažje je petko dej na desno stran enačaja minus tri na kvadrat o minus tri iks je torej minus pet si dal na drugo stran in iks je potem iks je [ime] prosm umir se al se pa presedi no sama sama s sabo iks je pet tretjin tako tole bo kr prva naloga to je dolga je bla bi bil še en primer iz tega iz eee enačb pojdimo zdej na na druge enačbe na logaritemske enačbe eee rešu boš tole enačbo logaritem pri osnovi dve oklepaj iks plus ena minus logaritem pri osnovi dve od iks a je samo iks aha je enako je enako dejmo na desni strani napisat štiri poskušali ste izračunat iks a jo pred logaritmom mamo še vmes minus ja je minus ko hodiš pa tud zdej pa upoštevaj že eno od pravil za logaritmiranje kaj se že zgodi če imaš med dvema logaritmoma minus ? nič na ulomk se daje ja na ulomek se ja na ulomek ze sam zapiši to kar si reku da bo pravilno zapisano logaritem bo en sam torej logaritem pri osnovi dve potem bo pa ja potem bo pa ulomkova črta v redu tako ja in v tako je enako štiri tako kaj pa sedaj ? eee zanesljivo izenačmo ne z logaritmi taka osnova dej dejte spremlej pa se kej naučit sej se učim mism sam tud ne pa ne med uro dejte to vprašat po v zbornco pa ga vpraš pa ob štirih definicijo logaritma [ime] uporabi definicijo logaritma tam na listu ne vem če je se bojim da je ni dopis je ni gor ne bi jo znal uporablat ? ups ne če ne greva pa en podprimer še mal desno se postavi pa boš skušal rešet enačbo ta je bil že spet nazaj obrnen prosm [ime] bo skušal rešet enačbico logaritem pri osnovi štiri od iks je enako tri kako bi pa od tukaj ven zračunal iks ? definicijo logaritma milijonkrat smo jo v obravnaval ja tako tako drži zej pa to zapiši kar si reku tako eee no in pote čakej zej si pa narobe z si pa drugače napisal kot si reku a š tam štiri tako to pa ja no in potem boš moral delit s štiriinšeeset kar je zdej pa poskuši to pravilo še v tvojem primeru uporabit dej uporabi in se pravi to na to je ja no torej logaritmov več v tej vrstici zagotovo ne bo veš m m kvadrat je zakaj sedem kvadrat ? ja ja v redu štir je tako iks tako in zdej naprej enačbo deliš zdej pa več ni nobenih težav po mojem a [ime] [ime] prosim ni govora pogovarjala z menoj bi se rada pogovarjala prosim tuki mam še en za Da Vinči kdo se še ni vpisal ? no potem pa meni bom jz preveru po spisku ker mam jz vaš spisek ne jz se loh vpišem ti kr rešuj [ime] tist eee dej mi spisek bom še enkrat prebral pa kdo se ni napisal na napisat se morte eee [priimek] [priimek] je bila nesel [priimek] [priimek] [priimek] ni a se in to je to ? sej sej [ime] se pa [ime] se je odjavla ne jz bi se prjavu ena dve tri štiri pet šes sedem ne znam štet ena dve tri štiri pet šest sedem vas more bit napisanih ka sej ne gre sej ne gre in nas je ena dva sej je sedem sej to je oštevilčen tako v redu to je zaklučeno no boš vadza naprej reši [ime] enačbo to je [ime] pa ne boš gledal nazaj medtem ko si vprašan no dej no si boš vrat pretegnu ja ogledala še ogledalo ti bomo gor pridržal bi bil vesel ne gre [ime] ne pustva to nalogo greva na tretjo nalogo bova pa pač petnajs dobite vidite da je petnajst iks šestnajstena enako ena čez dve vrstici iks je blo je ena ne petnajst iks dobite potem ko odštejete že ena petnajsti iks je torej ena petnajstina in ko pogledate v enačbo vidte da je funkcija pri pet iks na obeh mestih definirana ne pride do situacije da bi bili logaritem od negativnega števila toliko je rešitev skratka v bistvu nardimo na koncu preizkus ampak ta potrditev pa je rešitev minus [ime] torej zadnja naloga narisal boš graf funkcije ipsilon je enako tri na minus iks in potem opisal nekatere lastnosti ampak prvi korak prvi del naloge je da opišeš opis pardon prvi del naloge je da narišeš graf in sicer tako da si malo pomagaš s tabeliranjem v bistvu to za narisat dobite kako funkcijo al bo eksponentna al logaritemska graf tole bo tu ja ravnokar sem reku mhm si pa ja zdej prosm zdej mava ti več ni treba tabelirat dejva spremenit eee dejva vzet še število nič ne aha se bo dalo tako ne zej tudi logaritemska potenca vzemi še število nič pa vzemi število minus ena pa minus dve pa bo dovolj za risanje ful dobr še [ime] [priimek] ti ipsilone zračunej virusom eee ja pri minus ena je pa tako ja pravilno in še tako no dej boš pa to narisal dobimo dva petindvajset pr nas bo pa samo ja lahko to dajmo v koordinatni sistem [ime] ti kej pišeš ? pus me pa kr spustiš dej se dej se mal pišeš to piši pet let pa pol piši go tvoje lepe ampak kokorkoli je blo tudi danes si izjemno razpoložena za govorjenje zdej bom pa to zakrij tako [ime] ja te točke mava že narisane še zadnji dve ki sta s eee za zunanji [ime] ti boš to se že mamo pa recimo da je to bil minus devet kdo ? [ime] to je origami al kr nekej ? origami ej ne vem to je profesor ja a vam pokažem ? ne zdej na maturantskem mi pokaži to [ime] ne posluša bomo a greste z mano ? sej sem vam že povedal kako je s tem zej pa [ime] matematiko mamo to je Pitagorov izrek ptička ne zdej mormo dat sam res dejmo v redu torej graf dej pa [ime] lastnosti ja eee povedu boš ali je funkcija naraščajoča al padajoča padajoča in padajoča padajoča ali ima funkcija asimptoto ? ja iks ja iks os je asimptota v redu začetna vrednost je koliko ? nič nič eee koliko ničel ima funkcija ? dve točki dve dve kam to obrnem ? ipsilon ne ja nima ne mormo še zalogo vrednosti boš povedov katera števila so zaloga vrednosti te funkcije ? eee neskončno ja pa do pa do vse možne ipsilone lahko gledamo ne in kakšni ipsiloni so možni ? negativnih ipsilonov na grafu ni samo zalogo pa torej zaloga vrednosti so eee vsi pozitivni ipsiloni ja sem bi znal že to zapisat z matematičnimi simboli zaloga vrednosti z pa indeks ipsilon al pa ef vseeno kaj napišeš je kaj ? sedntrideset lahko zapišemo v obliki intervala ali pa kakšen drug simbol uporabva pozitivna števila lahko zapišemo tudi tako da napišemo r se pravi realna števila pa tako ja ampak obratno od nič v neskončnost ne ker najprej napišemo majnše število med večje pa seveda vmes ja neskončnost aha pa pa zaklepaj pa seveda enačaj je vmes ne zaloga vrednosti je tako usedi se no to zadno vprašanje si neki znal a ne dobil si dve ne bo dovolj ne bo dovolj za dve prva naloga ni šla druga tud ni šla pa kamera snema eee [ime] [ime] to bo nms po se delamo ne more bit nms a dejte no dejte ja seveda je nms no to je deleč od daleč od eee pop zvezda pozitivne stoj v petek se potrudi pa da ne bomo čisto vsakega nmsja popravljal se zmenva če dobro pišeš o nms če dobro pišeš v petek lahko ta nms tudi spregledava ne dobr ampak dobro pisat zdej pa trojko a je kdo da se bomo zdej enotno šli ocena ocena ti pa gre v drugi sklop ne ja profesor prosim ? prvo za za matematiko ne slišim ne slišim te [ime] bl razločno povej tremo je mel zarad tega ker se glejte fazane ne verjamem [ime] [ime] je izkušen v nastopanju eee zdej pa bed kdo ma a res reditelj naj pobriše tablo reditelj pobriši tablo prosim zka vrača jz bi špilov baje [ime] al eem [ime] z nmsjem aja sori si seb pejd profesor loh grem ne do konca pa sej je še pet minut do konca ure mamo še toliko da bomo zaokrožli tisto kar morate znat v petek eee za začetek si boste naredili tisto kar sem vam že obljubu na list si boste zapisali eno nalogo ki bom zdej na tablo napisal na list z nalogami si napište naslednje samo da poiščem v računalniku obstaja naloga številka dvanajst in si tam na konc napište reši enačbi na dve decimalni mesti natančno sej mamo tu vse na naloga dvanajst reši enačbi na dve decimalni mesti natančno eee gre za dve enačbi za enačbo recimo pod točko a in točko b prva enačba je sedem na iks je enainpetdeset upam da vidte da je rešitev te enačbe približno koliko kdo ve ? mi smo a be približno dve sicer malo več kot dve eee no rešitev druge enačbe bo mogoče malo težje b dva je dva plus dva določte enačba se glasi tri na dva iks minus ena je šestindvajset ko boste to doma z logaritmiranjem reševali morte dobit rešitvi rešitev prve je dve celi nič dve a sem reku aja uganu si al kaj al si zračunov ? ne na pamet sn zračunu ej ti si ded tako prosm to rešitvi enačbe ja sem ja a zdej pa lohka gremo ? ne eee zmenmo se še da je treba v petek poznat tudi stare prijeme od funkcij glede na to glede na to da ste morali pri kotnih funkcijah znat narisat funkcijo če je spredi minus al pa če je kej odšteto al kej podobnega tudi pri logaritmih in eksponentnih funkcijah lahko dobite na primer nalogo zvezek več nalog bi zdele rešili eee zapište si tole nalogo na tablo nariši na tablo jz jo bom napisal na tablo vi si jo v zvezek zapište ja narobe sem reku kaj je to ja čeprov negativen tisti [ime] prosm utihni je to v petkovem testu lahko vsebovano ker je bilo tudi v prejšnjem testu ki ga nekteri še vedno niste pisali pozitivno ja vejš de torej nariši samo enajst nms zapiši zalogo vrednosti druga pa poskušajmo do konca ure nardit tri primere naloga a ipsilon je enako tri na iks minus ena naloga b ipsilon je enako minus logaritem pri osnovi dve od iks pa naloga c eee recimo ipsilon je enako sestavmo oboje kar smo zdej povedal tri logaritem v nalogo ne bomo množil eee napišmo recimo takole minus logaritem pri osnovi tri od iks pa plus dve to je ful v redu poskušejmo zdej te grafe narisat neki od tega bo zagotovo v testu naloga a c pa nav pri nalogi a bomo že izkoristli tisto kar je [ime] narisov na tablo [ime] je sicer narisal tri na minus iks tri na plus iks bi zgledalo takole brez tabeliranja vzemmo da je graf takšen torej rečmo da je to tri iks narišete ga ravno tako kot je torej [ime] narisal v svojem grafu kaj že pomeni minus ena ? da da se tam seka ne ne kaj ? kaj pomeni ta minus enka za graf kaj se bo z grafom zgodilo za eno se premakne navzdol za eno bl dol ja k bo torej premaknemo graf za eno u navzdol torej med drugim bo asimptota zdej tale premica zato jo narišem črtkano tole bo asimptota vse ostale točke gredo pa tudi za eno dol se pravi premaknemo graf za eno navdzol točka ena ne na ipsilon osi se premakne navzdol torej bo šu graf skozi izhodišče tale točka je pa tik nad iks osjo pa jo spustim za ena dol torej bo potem tik nad asimptoto asimptoto in tako naprej graf bo torej v navpični ne bo vzporeden v navpični smeri se zamakne za eno enoto navzdol vzporeden a tko takšen je ne za eno enoto gremo dol tudi vsepovsod je za ena razlika ne v navpični smeri tuki je zdej ena lunica pa sem tko k vi prosim ne ti nis to primer b primer primer b rešmo v celoti ne no aha zalogo vrednosti nismo napisal tuki napišmo zaloga vrednosti te funkcije bom pisal kr za ipsilon če gledate na vijolčast graf kakšni ipsiloni so na grafu ? in katerih ipsilonov ne morte dobit ? negativnih manjših kot je minus ena [ime] [ime] posprav majnših od minus ena ni pa tudi enak minus ena ne more bit se pravi zaloga vrednosti so ipsiloni ki so večji od nič minus ena kako se zej to napiše matematično ? [ime] je prej napisal tako interval od minus ena v neskončno tako lahko najlažje zapišete ne pa tud če napišete z besedami zaloga vrednosti so števila ki so večja od minus ena je tudi v redu ni narobe no potem gra graf b graf b narišmo zdej zares v dveh korakih narišmo najprej v prvem koraku ipsilon je logaritem pri osnovi dve od iks in v drugem koraku pomnožimo s funkcijo z minus ena pa me zanima če se to vsi spomnte kaj pomeni te množenje z minusom to je najlažje narisat obrne se okoli zglea da samo [ime] to ve ne da se obrne da se obrne ja obrne se pa jez to vem iks osi okoli iks osi ne tako začetni graf narišemo tako da tabeliramo za v petek je važno oziroma koristno to da veste da je treba izbrat ikse ki so samo pozitivni in povrhu je še najboljš da izbirate potence osnove osnova je pri nas dve potence dvojko so neki tacga je prej [ime] poizkušov samo da je zamešal dvojke enka dvojka štirka osemka pa je že dovolj ne dva pa osem sej če poznate osnovno obliko je že to preveč točk ipsiloni so pa potem eee kako logaritem logaritem pri osnovi dve od ena je nič torej tuki je nič tukaj se vprašam dve na koliko je dve ena dve na koliko je štir dva na dva dve na koliko je osem tri tri narišemo te točke v koordinatni sistem bom kr poskicirov ne bom risal kej prida lepo ker gre za to da stvari razumete ne pa da imate zvezke urejene ja ne pa z da mate lepe zvezke ja jz mam lepga zvezke ka pa če b razložil še zdej s temi črkami pa s ga zgubla važno je da razumeš ne ja pa da in dva jz sem prov reku torej narišmo točke kokorkol že ena nič je tu dve ena tudi ni težko narisat eee ta je pa že mal težji eee štiri dve bom še narisov ta zadno točko bom pa spustu prekratka stena ne sej bi jo še zmogu ja pa res ne bi šlo ne bomo je risal na steno sej tam že neki piše pa sej je v reu tisto so pa najbrž plonklistki [ime] če je kej napisano na steni ne ni napisano ne to je ne glih z modro papirčki so še zmeri ja sej so jih [ime] ni spucov ja to pa ni več moje sej veš kok spucov tako je kešen drug torej to je graf logaritem pri osnovi dve od iks nadaljujemo z matematiko a ne v redu ja mislm da mno množenje z minus ena je pri funkciji najbolj enostavno izvest točke prezrcalte preko iks osi in po se seka v v polje se pravi točka ki je bila na iks osi ostane pri miru pri tem zrcaljenju aj točka dve ena gre v dve minus ena točka kaj mam še narisano štiri dve gre v štiri minus dve ne lahko jo preprosto tako prezrcalte skratka graf se po domače povedano obrne okoli iks osi ja in nastane graf ki zgleda takole kaj je pa zej smešno tako sveta smetnarji so šli a zdej so pršl zej so pršl tle pustavt svečo al kaj ? pejte do do sedaj se nad njimi navdušuje sam ena dijakinje iz tretje a drugač pa [ime] ja koko to veš ? moja bivša sošolka je povedala dobro prjatlce smetarji zaloga vrednosti sej smetarja zdej mormo še in še in še za tretjo nalogo bo pa zgleda deloma zmanjkalo časa ja ja to za zaloga vrednosti se ne splača so tukej vsa števila z nalogo z nalogo c pa nekoliko pohitimo pohitimo prvi korak se izvede s tabeliranjem denimo denimo da je to logaritem pri osnovi tri od iks mislm da je potem potem je drugi korak pazte pri nalogi c je važen vrstni red po se obrne najprej se obrne najprej prezrcalimo tako drugi korak je torej zrcaljenje tu je minus logaritem pri osnovi tri od iks nakar nakar ta graf premaknemo za dve enoti navzgor navzdol navzgor plus dve piše ne za dve enoti gremo gor se pravi bo šlo na primer skozi to točko in tako naprej asimptota ostane pa ista asimptota je ista še vedno je ipsilon os asimptota graf zgleda takole v navpični smeri je razdalja med potenco dva a tu se da tu je sedaj i ipsilon je minus logaritem pri osnovi tri od iks plus dve zaloga vrednosti so še vedno vsa števila vse možne ipsilone lahko dobite na sliki ja zdej si to prerište medtem ko vm povem sem pozabu pogleat domačo nalogo jutri jo morte pokazat eem enostavno za domačo nalogo ja jz bom zka pa ne pa jutri boš eee do zvonenja počakte v učilnici ne smete ven a prosm a to kje je prosm reditelj tablo obriše ne ? z rito ja [ime] je peder se ga lahko nažge do dna srečen kt ja ne vem če prie [ime] dej bomo zapel Srečen ker sem moški kaj ? bomo zapel ja sej mi je hvala ti ka je to za tri me tri metre [ime] je peder [ime] ma velko rit maš peeset evrov jo profesorja ne bo [ime]